تبلیغات ویژه

» خرید ممبر تلگرام »طراحی سایت و سئو »خرید فالوور و لایک »ادمین حرفه ای اینستاگرام »پکیج آموزش ارزهای دیجیتال »تبلیغات در اینستاگرام »خرید پیج اینستاگرام

مطالب مهم




سود سهام عدالت در سال آینده فقط به ۲ دهک کم درآمد پرداخت خواهد شد

خبرگزاری فارس: سود سهام عدالت در سال آینده فقط به ۲ دهک کم درآمد پرداخت خواهد شد

به گزارش خبرنگار اقتصادی خبرگزاری فارس، میرعلی اشرف عبدالله پوری حسینی امروز در همایش رونمایی از سامانه سهام عدالت در سالن اجلاس سران گفت: سودی که سال آینده شرکت‌های سرمایه‌پذیر در سهام عدالت پیش‌بینی می‌کنند، مربوط به سهامداران عدالت کم درامد تحت پوشش کمیته امداد امام خمینی و سازمان بهزیستی است که با اخذ شماره‌حساب از آنها، واریز می‌شود.

وی افزود: برای مابقی دهک‌ها که سهام عدالت دارند، باید مابقی 532 هزار تومان قیمت سهام عدالت تعیین تکلیف شود و به حساب دولت واریز کنند.

پوری حسینی با بیان اینکه از 11 سال قبل سهام عدالت بلاتکلیف است، گفت: در حال حاضر بیش از 49 میلیون و 200 هزار نفر می‌توانند صورت حساب خود را از طریق سامانه مربوطه دریافت کنند.

وی با بیان اینکه برخی از آزادسازی سهام عدالت سخن می‌گویند که البته دقیق نیست، گفت: خرید و فروش سهم و برگه و اعمال رأی اکنون وجود ندارد که بتوانند در مجامع عمومی صاحب رأی باشند و برای این موضوع راهکار لازم برای تصمیم‌گیری در مراجع ذی‌ربط ارائه شده است.

وی گفت: در حال حاضر برگه‌ای برای سهام عدالت داده نمی‌شود و کسی نمی‌تواند خرید و فروش کند، بلکه از منافع و سود سهم بهره‌مند می‌شوند.  امروز وارد سامانه شده و می‌توان صورت حساب دریافت کرد و مشمول آن در ردیف مالک مجازی سهم هستند که اگر مشمول تخفیف نبوده و در خانوار کمتراز 5 نفر باشند و نقدی نیز سودی دریافت نکرده باشند سهم آنها 532 هزار تومان است و فقط 2 دهک مربوط به کمیته امداد به طور کامل سود سهام عدالت دریافت خواهند کرد.

رئیس سازمان خصوصی‌سازی ادامه داد: امروز مشمولانی که رقم آخر کد ملی آنها به 7 منتهی می‌شود می‌توانند وارد سامانه شوند و فردا هجدهم افرادی که رقم آخر کارت ملی آنها منتهی به 8 است نسبت به ورود باید اقدام کنند و پس از 26 اسفند همه افراد می‌توانند به سامانه مراجعه کرده و صورت حساب سهام عدالت خود را دریافت کنند.

انتهای پیام/ب

-----------------------------------------------------------------------------

تذکر: کاربر محترم؛ انتشار مطالب دیگر رسانه ها از سوی پایگاه خبری تحلیلی بی‌باک لزوما به معنای صحت و تایید محتوای آنها نیست و صرفا جهت اطلاع کاربران از فضای رسانه‌ای بازنشر می‌شود. در ضمن شما می توانید اخبار و مطالب وزین خود را که تا کنون در هیچ رسانه‌ای منتشر نشده است از طریق بخش "تماس با ما" برای ما ارسال نمایید تا در صورت دارا بودن مولفه‌های لازم، در بخش ویژه منتشر گردد.

Y1399698951

------------- با کلیک بر روی لینکهای ذیل تمامی روزنامه‌های کشور را رایگان مطالعه کنید -------------

روزنامههای عمومی | روزنامههای اقتصادی | روزنامههای ورزشی | سایر روزنامهها| هفتهنامه و ماهنامه | نشریات استانی





پیشنهاد میشه بخونید : برای مشاهده جزئیات کامل این خبر «سود سهام عدالت در سال آینده فقط به ۲ دهک کم درآمد پرداخت خواهد شد»اینجا را کلیک کنید. شفاف سازی:خبر فوق در سایت منبع درج شده و صرفا در این سایت بازنشر شده است .چنانچه به خبر فوق اعتراض دارید جهت حذف آن «اینجا» را کلیک کنید.

گزارش تخلف

تمامی مطالب از سایت های مجاز فارسی و ایرانی تهیه و جمع آوری شده است، در صورت وجود هرگونه مشکل از طریق صفحه گزارش تخلف اطلاع دهید.

جستجو های اخبار روز

اخبار برگزیده

هم اکنون میخوانند ..