تبلیغات ویژه

» خرید ممبر تلگرام »طراحی سایت و سئو »خرید فالوور و لایک »ادمین حرفه ای اینستاگرام »پکیج آموزش ارزهای دیجیتال »تبلیغات در اینستاگرام »خرید پیج اینستاگرام

مطالب مهم




20 هزار واحد مسکونی به خانواده‌های زیرپوشش کمیته امداد واگذار شد

به گزارش خبرگزاری تسنیم از قم، ابراهیم بازیان عصر امروز در مراسم واگذاری 210 واحد مسکن به مددجویان کمیته امداد استان قم با اشاره به اینکه در سال جاری 20 هزار واحد مسکونی به خانواده‌های زیرپوشش کمیته امداد واگذار شده است، اظهار داشت: اعتباری بالغ‌ بر 4 هزار میلیارد تومان برای واحدهای مسکونی مددجویان با اولویت مناطق محروم، هزینه شده است.

وی با بیان اینکه 150 هزار نفر از مددجویان کمیته امداد، دارای مسکن نیستند، افزود: از این تعداد، 100 هزار نفر شهری و 50 هزار نفر روستایی هستند که بنا داریم در یک برنامه پنج‌ ساله مشکل مسکن این افراد را نیز حل کنیم.

بازیان با اشاره به اینکه 350 هزار منزل از منازل مددجویان نیازمند بازسازی است، تصریح کرد: در سال جاری، 35 هزار منزل موردبازسازی و بهسازی قرار گرفته‌ است.

وی با تأکید بر اینکه تأمین مسکن برای مددجویان در زمره‌ اولویت‌های کمیته امداد قرار دارد، خاطرنشان کرد: کمیته امداد در این راستا به کمک‌های مردمی و دولتی نیازمند است.

انتهای پیام/




پیشنهاد میشه بخونید : برای مشاهده جزئیات کامل این خبر «20 هزار واحد مسکونی به خانواده‌های زیرپوشش کمیته امداد واگذار شد»اینجا را کلیک کنید. شفاف سازی:خبر فوق در سایت منبع درج شده و صرفا در این سایت بازنشر شده است .چنانچه به خبر فوق اعتراض دارید جهت حذف آن «اینجا» را کلیک کنید.

گزارش تخلف

تمامی مطالب از سایت های مجاز فارسی و ایرانی تهیه و جمع آوری شده است، در صورت وجود هرگونه مشکل از طریق صفحه گزارش تخلف اطلاع دهید.

جستجو های اخبار روز

اخبار برگزیده

هم اکنون میخوانند ..