تبلیغات ویژه

» خرید ممبر تلگرام »طراحی سایت و سئو »خرید فالوور و لایک »ادمین حرفه ای اینستاگرام »پکیج آموزش ارزهای دیجیتال »تبلیغات در اینستاگرام »خرید پیج اینستاگرام

مطالب مهم




سرمایه‌گذاری برای ایجاد ۲۳۰۰۰ کیلومتر فیبرنوری

57307180 مدیرعامل شرکت ارتباطات زیرساخت تاکید کرد: ۴۰ درصد سرمایه‌گذاری‌هایی که برای توسعه زیرساخت ها انجام شده از منابع داخلی بوده است.
 
به گزارش فاوانیوز به نقل از ایسنا، محمدجواد آذری جهرمی – معاون وزیر ارتباطات و مدیرعامل شرکت ارتباطات زیرساخت – در همایش برجام، اقتصاد مقاومتی، سرمایه‌گذاری و اشتغال که صبح امروز در سالن شهید قندی وزارت ارتباطات و فناوری اطلاعات برگزار شد با تاکید بر توان داخلی برای توسعه کشور در حوزه اقدامات مربوط به اقتصاد مقاومتی در شرکت ارتباطات زیرساخت گفت: ۲۳ هزار کیلومتر فیبر نوری در کشور کشیده شده که در مجموع ۴۰ درصد سرمایه‌گذاری‌هایی که برای توسعه زیرساخت ها انجام شده از منابع داخلی بوده است.
معاون وزیر ارتباطات با اشاره به اینکه دشمنان به دنبال تهمت دستیابی ایران به سلاح اتمی تحریم ها را به مردم و دولت تحمیل کردند اظهار کرد: ملت ایران شجاعانه در مقابل این تحریم ها ایستاد و وبا تدبیر نظام دولت وارد مذاکره شد و برجام به نتیجه رسید و دیوار ایران هراسی دشمنان شکست خورد، هرچند بواسطه این شکست تعهدهایی را تقبل کردیم که خود بازی برد – برد است.
وی با اعلام اینکه ۲۳هزار کیلومتر فیبرنوری در کشور اجرا کردیم که از تولیدات بومی بوده است گفت: امروز ما در لایه DWDM به خودکفایی رسیده ایم و امیدواریم بزودی با زیر بار رفتن این پروژه از واردات ترانزیت بین المللی بی نیاز شویم.
جهرمی خاطرنشان کرد: در این پروژه ۱۴۰ هزار میلیارد تومان از توان داخلی سرمایه‌گذاری شده و در عراق و افغانستان نیز از تکنولوژی بومی خودمان پروژه را اجرا کرده ایم.
معاون وزیر ارتباطات در پایان تصریح کرد: اگر امروز در حوزه ساخت تجهیزات و سخت‌افزار نمی‌توانیم نگاه رقابتی داشته باشیم اما درحوزه فناوری این قابلیت در کشور وجود دارد.



پیشنهاد میشه بخونید : برای مشاهده جزئیات کامل این خبر «سرمایه‌گذاری برای ایجاد ۲۳۰۰۰ کیلومتر فیبرنوری»اینجا را کلیک کنید. شفاف سازی:خبر فوق در سایت منبع درج شده و صرفا در این سایت بازنشر شده است .چنانچه به خبر فوق اعتراض دارید جهت حذف آن «اینجا» را کلیک کنید.

گزارش تخلف

تمامی مطالب از سایت های مجاز فارسی و ایرانی تهیه و جمع آوری شده است، در صورت وجود هرگونه مشکل از طریق صفحه گزارش تخلف اطلاع دهید.

اخبار برگزیده

هم اکنون میخوانند ..