تبلیغات ویژه

» خرید ممبر تلگرام »طراحی سایت و سئو »خرید فالوور و لایک »ادمین حرفه ای اینستاگرام »پکیج آموزش ارزهای دیجیتال »تبلیغات در اینستاگرام »خرید پیج اینستاگرام

مطالب مهم




فال روزانه چهارشنبه 18 اسفندماه 1395

فال روزانه چهارشنبه 18 اسفندماه 1395فال روزانه چهارشنبه 18 اسفندماه 1395

با فال روزانه چهارشنبه 18 اسفندماه 1395 در خدمتتان هستیم در ادامه تالاب را دنبال کنید.

متولد فروردین : شما اختیار برنامه کار امروز خود را دارید اما باهوشتر از آن هستید که اجازه بدهید روزگار چیزی را به شما تحمیل کند. یک راه عاقلانه برای روبرو شدن با شرایط تغییر یافته مثلاً حزب باد بودن وجود دارد. هر چه به خودتان سخت نگیرید و وابسته به زمان نباشید شانس شما هم در بدست آوردن موقعیت‌ها بیشتر خواهد بود.

 

متولد اردیبهشت : شما مدام در درون تان سئوال‌های بسیاری را از خود می‌پرسید و بدون اینکه جوابی برای آنها داشته باشید از زندگی تان دلسرد می‌شوید. برای این که از این احساس دور شوید توصیه می‌کنیم در برابر اتفاقات زندگی تان، رفتار ها و گفتار دیگران خنثی عمل کنید تا بتوانید زندگی تان را کنترل کنید. با اینکه شما طبیعتا فردی خون گرم هستید اما بهتر است تلاش کنید تا کمی خون سرد شوید، خون سرد بدین معنا که در برابر رفتار دیگران ناراحت و غصه دار نشوید.

 

متولد خرداد : شما امروز بسادگی می‌توانید همه کارهایتان را خیلی راحت بگیرید. ممکن است مقدار زمان و پولی که در طول یک پروژه طولانی مدت هزینه می‌شوند را دست کم بگیرید. با این وجود باید تمام این دلایلی که شما را از اتمام کارتان برحذرمی‌دارند کنار بگذارید. اما لازم نیست برای وقت کمی که دارید هیجان زده و نگران شوید؛ این هیاهو را فراموش کرده؛ در کار خود غرق شوید و ذهن خود را از همه این مشغولیت‌ها پاک کنید.

 

متولد تیر : شرایط پیچیده و متناقضی که اکنون در آن هستید ایجاب می‌کند که راحت باشید و حرف دلتان را بزنید، حتی اگر از این کار کناره گیری می‌کردید. تنها بودن و برگزیدن انزوا شاید برایتان جذاب باشد، ولی مشکلات اخیر بهتان اجازه نمی‌دهد خودتان را از فعالیت‌های اجتماعی دور نگه دارید. فراموش نکنید که مادامی که در دنیای بیرون حضور پیدا می‌کنید امکان این را هم دارید که هر وقت دلتان خواست در رویاها و خیالات خودتان غوطه ور شوید.

 

متولد مرداد : اگر امروز بخواهید ایده‌هایتان را برای فرد دیگری توجیه كنید، این كار بیشتر از آن چیزی كه ارزش دارد از شما انرژی می‌گیرد. اتفاقاتی كه برای شما می‌افتد به خودتان مربوط می‌شود نه به دیگران. حتی اگر دوست داشته باشید كه دیگران را در آروزهایتان سهیم كنید، احتمالاً آنها ارزش رویاهای شما را درك نخواهند كرد، زیرا كلمات قادر نیستند تا نیرویی را كه برای رسیدن به آنها در شما وجود دارد را شرح دهند.

 

متولد شهریور : آن کتاب های طالع بینی که می‌گویند شما بلد نیستید چگونه تفریح کنید را بیرون بیندازید. با وجود اینکه شما قادرید که در موقع لزوم شادمانی و تفریح خود را به تعویق بیندازید همچنین می‌دانید که کی باید از زندگی تان لذت ببرید. خوشبختانه امروز یکی از آن روزهایی است که می‌توانید استانداردهای خود را تعیین کرده و ممکن است دیگران دیگران سخت بتوانند شما را تحمل کنند. اما در این رابطه نگران نباشید؛ اکنون تا می‌توانید آواز بخوانید و برقصید.

 

متولد مهر : تلاش برای برقراری تعادل بین دنیای درونی و بیرونی تان می‌تواند امروز تبدیل به یک سناریوی عالی شود. مسیر شغلی شما ممکن است اکنون تغییر کند اما شما ترجیح می‌دهید تا به اهداف طولانی مدت و قدیمی خود وفادار بمانید. در زمان تعطیلات آآخر هفته شما از جنگیدن و مقاومت در برابر تغییرات خسته خواهید شد. تسلیم شدن در برابر امواج قوی تر اکنون شما را قادر می‌سازد که با موفقیت حرکت کنید به جای اینکه در دقیقه آخر مجبور باشید برای حرکت کردن به خودتان فشار بیاورید.

 

متولد آبان : امروز ممکن است حقیقت به شدت شما را اذیت کند، اما حقیقت چیزی است که بیشتر از هر چیز دیگری باید تازه و آشکار شود. شما به طور کامل از چیزهایی که ازشان دوری می‌کردید آگاهی دارید. باید خیلی حواستان را جمع کنید! برای اینکه اکنون اگر آنی و بدون فکر تصمیم گیری کنید صدمات جبران ناپذیری می‌بینید. خشم خود را بروز ندهید، برای اینکه قبل از اینکه بفهمید چه قدمی باید بردارید، صحبت کردن در مورد ناراحتی‌ها، فشار و بحران را قبل از موقع آشکار کند.

 

متولد آذر : ممکن است امروز از خودتان خیلی راضی و خشنود باشید به خاطر اینکه انرژی خلاقانه شما قویتر شده و خیلی راحت است که هر چه را که انتخاب می کنید به راحتی بیان کنید. اما حتی اگر شرایط مهیا باشد چیزی جلوی شما را می گیرد و نمی گذارد آن طور که می خواهید تفریح کنید. کنار گذاشتن انتظارات قبلی می تواند مفید باشد اما راه حل نهایی تنها با گذشت زمان پدیدار خواهد شد. لازم نیست که این گونه عجله کنید پس آرام باشید و از لحظه حال لذت ببرید.

 

متولد دی : امروز ممکن است لازم باشد که به کارهایی بپردازید که خودتان عقیده دارید زیاد مهم نیستند با این حال از شما خواسته شده تا آنها را انجام داده و مسائل جزیی زیادی را نیز حل کنید. اگر تنها به این فکر کنید که باید چکار کنید پریشان و آشفته خواهید شد. به ذهن تان اجازه دهید کمی‌خیال پردازی کند و این باعث می‌شود از این فشار و استرسی که هم اکنون دارید تا حد زیادی رها شوید.

 

متولد بهمن : کمتر فعالیت کردن و بیان کردن احساساتتان باعث ناراحتی شما می‌شود، برای آنکه معمولاً برایتان راحت است که مشکلات را حل نشده رها کرده و در موردشان صحبت نکنید. با وجود این شما اکنون می‌توانید به پیشرفت احساسی مهمی دست یابید، اما نمی‌توانید با موانعی که وجود دارند مقابله کنید. امروز روی پروژه‌های جدیدتان کار نکنید و اگر امکان داشت حتی به تلفنها و ایمیل‌ها نیز پاسخ ندهید.

 

متولد اسفند : امروز شما برای تمام کردن تمام کارهایتان به مشکل برمی‌خورید، چراکه در هر راهی که شما انتخاب می‌کنید با یک زنجیره از حوادث عجیب روبرو می‌شوید. طبیعتا شما در حالیکه به مسائل مهم تر و ضرب‌العجل رسیدگی می‌کنید، می‌توانید این مسائل استرس زا را به زمانهای دیگر موکول کنید. اما حالا که شما متوجه شده اید، جهان نیز بخشنده تر می‌شود، پس تسلیم نشوید. صبر و استقامت بزرگترین اسلحه شما در هنگام تلاش برای رسیدن به موفقیت است.

 

 


برچسب‌ها: فال, فال روز, فال روزانه



پیشنهاد میشه بخونید : برای مشاهده جزئیات کامل این خبر «فال روزانه چهارشنبه 18 اسفندماه 1395»اینجا را کلیک کنید. شفاف سازی:خبر فوق در سایت منبع درج شده و صرفا در این سایت بازنشر شده است .چنانچه به خبر فوق اعتراض دارید جهت حذف آن «اینجا» را کلیک کنید.

گزارش تخلف

تمامی مطالب از سایت های مجاز فارسی و ایرانی تهیه و جمع آوری شده است، در صورت وجود هرگونه مشکل از طریق صفحه گزارش تخلف اطلاع دهید.

جستجو های اخبار روز

اخبار برگزیده

هم اکنون میخوانند ..