تبلیغات ویژه

» خرید ممبر تلگرام »طراحی سایت و سئو »خرید فالوور و لایک »ادمین حرفه ای اینستاگرام »پکیج آموزش ارزهای دیجیتال »تبلیغات در اینستاگرام »خرید پیج اینستاگرام

مطالب مهم




علی البدل، مرز خوشبختی و خانه ما؛ سریال‌های نوروز

معاون سیما در نشست تشریح برنامه های نوروزی اعلام کرد:

به گزارش خبرنگار حوزه سینماگروه فرهنگی باشگاه خبرنگاران جوان؛ به گزارش نشست خبری اعلام ویژه‌ برنامه‌های نوروزی شبکه‌های سیما، با حضور میرباقری معاون سیما و برخی مدیران شبکه‌های تلویزیونی در محل تالار ملاصدرا در حال برگزاری است.
 
در این نشست مرتضی میرباقری معاون سیما، برازش مدیر شبکه یک، جعفری‌جلوه مدیر شبکه 2  و سایر مدیران شبکه‌ها حضور دارند.
 
میرباقری در سخنانی گفت: امسال با تولد حضرت زهرا(س) و امام‌خمینی(ره)  آغاز می‌شود و طلیعه خوبی است و همزمان نوروز است که بزرگترین تعطیلی است.
 
وی ادامه داد: رسانه ملی جشنواره بزرگی از تولیدات خود را برای نوروز آماده کرده است. امسال بعد از نوروز بحث انتخابات مطرح است و بعد از آن وارد ماه رمضان می‌شویم لذا تولیدات باید با این سه مناسبت هماهنگ باشد.  شبکه های یک ، دو و سه برای ایام نوروز سریال دارند. علی البدل، مرز خوشبختی و خانه ما ترکیب سریال های نوروزی ۹۶ شدند.
 
میرباقری متذکر شد: خوشبختانه امروز در سازمان صدا و سیما 100 سریال در مراحل مختلف ساخت هستند. 50 سریال در مرحله ساخت و 50 سریال در مرحله نگارش است و تا نوروز سال 97 به مدت یک‌سال کنداکتور پخش سریال‌ها کامل است.
 
وی در ادامه خاطرنشان کرد: 120 فیلم سینمایی در نوروز 96 از 5 شبکه پخش می شود. هر شبکه 15 فیلم و 30 فیلم کودک و 15 انیمیشن پخش می‌کنند. همچنین بیش از 130 مستند پخش می‌شود و علاوه بر شبکه مستند که مستندهای تخصصی را پخش می‌کنند سایر شبکه‌ها هم آن را پخش می‌کنند.
 
میر باقری ادامه داد: 211 انیمشین و 213 قسمت مسابقه و سرگرمی در نوروز 96 پخش می‌شود. در بخش مسابقات ورزشی بازی‌های تیم ملی و لیگ قهرمانان زنده پخش می‌شود.
 
 
 
 
 
 



پیشنهاد میشه بخونید : برای مشاهده جزئیات کامل این خبر «علی البدل، مرز خوشبختی و خانه ما؛ سریال‌های نوروز»اینجا را کلیک کنید. شفاف سازی:خبر فوق در سایت منبع درج شده و صرفا در این سایت بازنشر شده است .چنانچه به خبر فوق اعتراض دارید جهت حذف آن «اینجا» را کلیک کنید.

گزارش تخلف

تمامی مطالب از سایت های مجاز فارسی و ایرانی تهیه و جمع آوری شده است، در صورت وجود هرگونه مشکل از طریق صفحه گزارش تخلف اطلاع دهید.

جستجو های اخبار روز

اخبار برگزیده

هم اکنون میخوانند ..