تبلیغات ویژه

» خرید ممبر تلگرام »طراحی سایت و سئو »خرید فالوور و لایک »ادمین حرفه ای اینستاگرام »پکیج آموزش ارزهای دیجیتال »تبلیغات در اینستاگرام »خرید پیج اینستاگرام

مطالب مهم




برگزاری نمايشگاه صنايع دستي و سوغات استان ها در مشهد

برگزاری نمايشگاه صنايع دستي و سوغات استان ها در مشهدبه گزارش گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از مشهد، علی قناویزچی اظهار کرد: یکی از بزرگترین ظرفیت ها برای معرفی توانمندی های شهری و محلی و به طور کلی جوامع انسانی برپایی نمایشگاه ها در ابعاد مختلف و متفاوت است.

وی افزود: نمایشگاه ها می توانند عرصه نشان دادن توانایی ها و پیشرفت های افراد در حوزه های گوناگون باشند، یکی از این عرصه ها برپایی نمایشگاه صنایع دستی و سوغات است،  به صورت کلی همواره در سراسر کشور نمایشگاه هایی مرتبط، به موضوع ذکرشده برگزار می شود.

مدیر گردشگری و امور زائران شهرداری مشهد بیان کرد: با توجه به معرفی مشهد مقدس به عنوان پایتخت فرهنگی جهان اسلام نیاز مبرم است که به این موضوع به گونه ای ویژه نگریسته شود در همین راستا نمایشگاه  صنايع دستي و سوغات استان ها كشور در مشهد برگزار خواهد شد.

قناویزچی با اشاره به اهداف اصلی این نمایشگاه، ابراز کرد:شناسایی، ارائه و آشنایی مخاطبان با صنايع دستي و سوغات شهر مشهد با بهرگیری از تمامی  ظرفیت های اجتماعی و مردمی از اهداف اصلی این نمایشگاه محسوب می‌شود.


وی اضافه کرد: بهره گیری از ظرفیت ها و زیر ساخت های مغفول  گردشگری، ایجاد بستری به منظور تبادل فرهنگی بین زائرین و مجارورین، بهره گیری و فعال کردن ظرفیت های فرهنگی و اقتصادی، معرفی ظرفیتها و پتانسیل های اشتغال وکار آفرینی در حوزه صنایع دستی مبتنی بر رویکردهای اقتصاد مقاومتی و آشنا نمودن مردم (زائرین و مجاورین) با صنايع دستي و سوغات از دیگر اهداف این نمایشگاه به شمار می‌رود.

قناویزچی با اشاره به محورهای اصلی این نمایشگاه، گفت: از جمله محورهای این نمایشگاه می‌توان به برگزاری نمایشگاه با موضوع سوغات فرهنگی و صنایع دستی مشهد به مردم در سطح ملی، تولید کالا داخلی و ترویج فرهنگ استفاده از کالای ایرانی و ایجاد کار آفرینی و توانمند سازی اقشار کم درآمد مرتبط با این حوزه اشاره کرد.

مدیر گردشگری و امور زائران شهرداری مشهد بیان کرد: 31 استان کشور در این نمایشگاه غرفه داشته وصنايع دستي و سوغات خود را به نمایش می‌گذارند.

مدیر گردشگری و امور زائران شهرداری مشهد یادآور شد: نمایشگاه سوغات فرهنگی و هویتی شهر مشهد از٢٦ اسفندماه در عرصه میدان شهدا آغاز و تا ٥ فروردین ادامه خواهد داشت.

انتهای پیام//ف.ف




پیشنهاد میشه بخونید : برای مشاهده جزئیات کامل این خبر «برگزاری نمايشگاه صنايع دستي و سوغات استان ها در مشهد»اینجا را کلیک کنید. شفاف سازی:خبر فوق در سایت منبع درج شده و صرفا در این سایت بازنشر شده است .چنانچه به خبر فوق اعتراض دارید جهت حذف آن «اینجا» را کلیک کنید.

گزارش تخلف

تمامی مطالب از سایت های مجاز فارسی و ایرانی تهیه و جمع آوری شده است، در صورت وجود هرگونه مشکل از طریق صفحه گزارش تخلف اطلاع دهید.

جستجو های اخبار روز

اخبار برگزیده

هم اکنون میخوانند ..