تبلیغات ویژه

» خرید ممبر تلگرام »طراحی سایت و سئو »خرید فالوور و لایک »ادمین حرفه ای اینستاگرام »پکیج آموزش ارزهای دیجیتال »تبلیغات در اینستاگرام »خرید پیج اینستاگرام

مطالب مهم




راه اندازی سامانه جامع بانک اطلاعاتی جامعه قرآنی استان بوشهر

راه اندازی سامانه جامع بانک اطلاعاتی جامعه قرآنی استان بوشهربه گزارش خبرنگار گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از بوشهر، حمیده ماحوزی بعد از ظهر امروز در آیین اختتامه جشنواره قرآن و عترت استان بوشهر با اشاره به برگزاری هفته قرآن استان بوشهر اظهار داشت: هفته منتهی به سالروز آیت الله معتقد اهرمی صاحب قرآن رمزدار به نام هفته قرآن و عترت استان بوشهر نام‌گذاری شده است.

وی با اشاره به اینکه در این هفته برنامه‌های متنوعی برگزار شده است افزود:جشنواره قرآن و عترت استان بوشهر برای گسترش این فرهنگ با رویکرد و نگاه قرآنی برگزار شد.

مدیرکل فرهنگ و ارشاد اسلامی استان بوشهر این استان را از استان‌های برتر قرآنی دانست و گفت: استان بوشهر در سال‌های اخیر با برگزاری ویژه برنامه‌های قرآنی درزمینه‌های مختلف توانسته ‌از استان‌های برتر قرآنی معرفی شود.

وی با بیان اینکه در جشنواره قرآن و عترت استان بوشهر 542 اثر به دبیرخانه جشنواره  ارسال شد خاطر نشان کرد: این آثار در رشته‌های قرائت، ابتهال، تواشیح، حفظ و مفاهیم قرآن، فیلم، عکس، نقاشی، نگارگری، طراحی، پوستر، خوشنویسی و حجم سازی، شعر، داستان کوتاه، پایان‌نامه، گلیم بافی، قالیچه، نساجی سنتی و مقاله ارسال شد.

وی از راه‌اندازی سامانه جامع بانک اطلاعاتی جامعه قرآنی استان بوشهر خبرداد و تصریح کرد: با توجه به نقش مهم استان بوشهر در عرصه قرآن کریم سامانه جامع بانک اطلاعاتی جامعه قرآنی استان بوشهر راه‌اندازی شد که با حضور امام جمعه بوشهر رونمایی می‌شود.

انتهای پیام /پ




پیشنهاد میشه بخونید : برای مشاهده جزئیات کامل این خبر «راه اندازی سامانه جامع بانک اطلاعاتی جامعه قرآنی استان بوشهر»اینجا را کلیک کنید. شفاف سازی:خبر فوق در سایت منبع درج شده و صرفا در این سایت بازنشر شده است .چنانچه به خبر فوق اعتراض دارید جهت حذف آن «اینجا» را کلیک کنید.

گزارش تخلف

تمامی مطالب از سایت های مجاز فارسی و ایرانی تهیه و جمع آوری شده است، در صورت وجود هرگونه مشکل از طریق صفحه گزارش تخلف اطلاع دهید.

جستجو های اخبار روز

اخبار برگزیده

هم اکنون میخوانند ..