تبلیغات ویژه

» خرید ممبر تلگرام »طراحی سایت و سئو »خرید فالوور و لایک »ادمین حرفه ای اینستاگرام »پکیج آموزش ارزهای دیجیتال »تبلیغات در اینستاگرام »خرید پیج اینستاگرام

مطالب مهم




وقتی مایلی کهن غش کرد!

کد خبر: ۴۹۳۷۹۵

۱۶۹۷  بازدید

پس از پایان دیدار تیم های نساجی قائمشهر و ملوان بندر انزلی اتفاق عجیبی رخ داد، اتفاقی که باعث غش کردن محمد مایلی کهن شد.

ورزش سه: پس از پایان دیدار تیم های نساجی قائمشهر و ملوان بندر انزلی اتفاق عجیبی رخ داد، اتفاقی که باعث غش کردن محمد مایلی کهن شد. 

 دیدار هیجان انگیز و حساس تیم های ملوان و نساجی با حواشی بسیاری همراه بود، یکی از اتفاقات عجیبی که در این دیدار حساس رخ داد درگیری سرمربی انزلی چی ها و مدیرعامل قائمشهری ها بود، پس از به صدا در آمدن سوت پایان بازی مایلی کهن به سنت همیشگی نزد داوران رفت تا پس از گفتن خسته نباشید راهی رختکن شود اما در این میان جر و بحثی بین او و رمضانی، مدیرعامل حریف صورت گرفت، بحثی که در نهایت منجر به درگیری این دو و در نهایت از حال رفتن سرمربی سابق تیم ملی شد. 

وقتی مایلی کهن غش کرد! وقتی مایلی کهن غش کرد! وقتی مایلی کهن غش کرد!



پیشنهاد میشه بخونید : برای مشاهده جزئیات کامل این خبر «وقتی مایلی کهن غش کرد!»اینجا را کلیک کنید. شفاف سازی:خبر فوق در سایت منبع درج شده و صرفا در این سایت بازنشر شده است .چنانچه به خبر فوق اعتراض دارید جهت حذف آن «اینجا» را کلیک کنید.

گزارش تخلف

تمامی مطالب از سایت های مجاز فارسی و ایرانی تهیه و جمع آوری شده است، در صورت وجود هرگونه مشکل از طریق صفحه گزارش تخلف اطلاع دهید.

اخبار برگزیده

هم اکنون میخوانند ..