تبلیغات ویژه

» خرید ممبر تلگرام »طراحی سایت و سئو »خرید فالوور و لایک »ادمین حرفه ای اینستاگرام »پکیج آموزش ارزهای دیجیتال »تبلیغات در اینستاگرام »خرید پیج اینستاگرام

مطالب مهم




نشست بررسی مراحل تولید انیمیشن سینمایی «آخرین داستان»

دهمین جشنواره بین‌المللی پویانمایی تهران برگزار می‌کند؛

نشست بررسی مراحل تولید انیمیشن سینمایی «آخرین داستان»به گزارشحوزه سینما گروه فرهنگی باشگاه خبرنگاران جوان؛به نقل از روابط عمومی استودیو هورخش، جشنواره بین‌المللی پویانمایی تهران برای نخستین بار اقدام به برگزاری نشست‌هایی در رابطه با بررسی مراحل ساخت و تولید انیمیشن‌های سینمایی می‌کند. 

نشست بررسی و معرفی انیمیشن بلند سینمایی «آخرین داستان» به کارگردانی و نویسندگی اشکان رهگذر هم در پی این سلسله نشست‌ها در مرکز آفرینش‌های فرهنگی هنری کانون برگزار می‌شود. کریستف رضاعی، آهنگساز، سعید عباسی، مدیر تولید، بابک ارجمند، سرپرست گروه متحرک‌سازی، رسول رضاعی جو، سرپرست گروه پس‌زمینه، علیرضا مالمیری، سرپرست گروه جلوه‌های ویژه، نگار صدری، سرپرست گروه کامپوزیت و آرمان رهگذر، مدیر منابع انسانی از دیگر عوامل فنی این انیمیشن سینمایی هستند که در نشست «آخرین داستان» حضور خواهند داشت و توضیحاتی در خصوص مراحل ساخت این انیمیشن ارائه خواهند داد.

انیمیشن سینمایی «آخرین داستان» برداشتی آزاد از داستان «ضحاک» شاهنامه است که داستانی از اواخر حکومت جمشید تا ابتدای حکومت آفریدون را روایت می‌کند و از سال ۸۹ در استودیو هورخش در حال ساخت است.

علاقه‌مندان می‌توانند برای شرکت در این نشست می‌توانند روز چهارشنبه ۱۸ اسفندماه رأس ساعت ۱۵ به سالن کنفرانس مرکز آفرینش‌های فرهنگی هنری کانون، محل برگزاری دهمین جشنواره بین‌المللی پویانمایی تهران مراجعه کنند.

گفتنی‌است؛ نشست مشترک آموزشی استودیو اتریشی LWZ و استودیو هورخش در رابطه با ساخت موزیک ویدیو سه شنبه 17 اسفندماه راس ساعت 19:30در غرفه مدرسه اینورس برگزار می شود. مارتین لورنز و مارکوس واگنر از اتریش قرار است در نشستی با اشکان رهگذر، کارگردان موزیک ویدیوهای «ایشالله» و «پگاسوس» به مقایسه نحوه ساخت موزیک ویدیو در اتریش و ایران بپردازند. ورود برای عموم علاقمندان به این نشست آموزشی آزاد است.

انتهای پیام/




پیشنهاد میشه بخونید : برای مشاهده جزئیات کامل این خبر «نشست بررسی مراحل تولید انیمیشن سینمایی «آخرین داستان»»اینجا را کلیک کنید. شفاف سازی:خبر فوق در سایت منبع درج شده و صرفا در این سایت بازنشر شده است .چنانچه به خبر فوق اعتراض دارید جهت حذف آن «اینجا» را کلیک کنید.

گزارش تخلف

تمامی مطالب از سایت های مجاز فارسی و ایرانی تهیه و جمع آوری شده است، در صورت وجود هرگونه مشکل از طریق صفحه گزارش تخلف اطلاع دهید.

جستجو های اخبار روز

اخبار برگزیده

هم اکنون میخوانند ..