تبلیغات ویژه

» خرید ممبر تلگرام »طراحی سایت و سئو »خرید فالوور و لایک »ادمین حرفه ای اینستاگرام »پکیج آموزش ارزهای دیجیتال »تبلیغات در اینستاگرام »خرید پیج اینستاگرام

مطالب مهم




جعبه گشایی زومیت از هواوی پی 10

هواوی پی 10 به‌تازگی در MWC 2017 توسط شرکت چینی معرفی شد. در ادامه نگاهی به محتویات جعبه و این گوشی پرچم‌دار خواهیم داشت.

هواوی در کنگره‌ی جهانی موبایل طی روزهای گذشته گوشی پرچم‌دار خود را معرفی کرد.

بدنه‌ی پی 10، تمام‌فلزی است و تنها نوار باریکی از جنس شیشه در بخش پشت آن دیده می‌شود که محل قرارگیری دوربین و فلش LED دستگاه است. همانند پی 9، در این گوشی‌ها لبه‌های پنل پشتی انحنا دارند و این انحنا به خوبی با لبه‌های تراش‌خورده‌ی فریم هماهنگ شده است. پرچم‌داران جدید هواوی در برابر آب و گردوغبار نیز مقاوم هستند.

هواوی گوشی پی ۱۰ را به نمایشگری ۵.۱ اینچی با رزولوشن فول اچ‌دی مجهز کرده است؛ در حالی که برای نسخه‌ی بزرگ‌تر پرچم‌دار خود نمایشگر خمیده‌ی ۵.۵ اینچی با رزولوشن WQHD را برگزیده است. اما قلب تپنده‌ی پی ۱۰ و پی ۱۰ پلاس، تراشه‌ی کرین ۹۶۰ را برگزیده است؛ تراشه‌ای که پیش از این در گوشی‌ میت ۹ نیز استفاده شده بود. این پردازنده از هشت هسته‌ی پردازشی تشکیل شده است که با واحد پردازش گرافیکی Mali-G71، به‌صورت مجتمع، در کنار هم قرار گرفته‌اند. 

در ادامه نگاهی به محتویات جعبه هواوی پی 10 و این گوشی پرچم‌دار خواهیم داشت.

دانلود 360P    |    دانلود 720P




پیشنهاد میشه بخونید : برای مشاهده جزئیات کامل این خبر «جعبه گشایی زومیت از هواوی پی 10»اینجا را کلیک کنید. شفاف سازی:خبر فوق در سایت منبع درج شده و صرفا در این سایت بازنشر شده است .چنانچه به خبر فوق اعتراض دارید جهت حذف آن «اینجا» را کلیک کنید.

گزارش تخلف

تمامی مطالب از سایت های مجاز فارسی و ایرانی تهیه و جمع آوری شده است، در صورت وجود هرگونه مشکل از طریق صفحه گزارش تخلف اطلاع دهید.

جستجو های اخبار روز

اخبار برگزیده

هم اکنون میخوانند ..