تبلیغات ویژه

» خرید ممبر تلگرام »طراحی سایت و سئو »خرید فالوور و لایک »ادمین حرفه ای اینستاگرام »پکیج آموزش ارزهای دیجیتال »تبلیغات در اینستاگرام »خرید پیج اینستاگرام

مطالب مهم




تولد ۵ سالگی گوگل پلی / اسامی بیشترین گیم‌ها، فیلم‌ها واپلیکیشن‌های دانلود شده از فروشگاه گوگل

تولد ۵ سالگی گوگل پلی / اسامی بیشترین گیم‌ها، فیلم‌ها واپلیکیشن‌های دانلود شده از فروشگاه گوگل

به گزارش خبرآنلاین، در حال حاضر با 40 میلیون آهنگ، 5 میلیون کتاب الکترونیکی و فیلم و میلیون‌ها اپلیکیشن یکی از بزرگترین فروشگاه‌های الکترونیکی نرم‌افزاری جهان است و به همین خاطر در آستانه تولد 5 سالگی این فروشگاه، مدیران تصمیم گرفتند تا بیشترین گیم ها، اپلیکیشن ها، کتاب‌های دانلود شده در آمریکا را فهرست بندی کنند.

بازی Candy Crush Saga بیشترین دانلود در تاریخ فروشگاه گوگل را به خود اختصاص داده است و سپس گیم های Subway surfers، Temple Run2، Despicable Me و Clash of Clans در رده‌های بعدی قرارگرفته‌اند.

در بخش اپلیکیشن، کاربران فیس بوک را بیشتر از بقیه دانلود کرده و اپلیکیشن هایی مانند فیس بوک مسنجر، پاندورا رادیو، اینستاگرام و اسنپ چت در رده‌های بعدی جای گرفته‌اند.

کتاب A Game of Thrones در رده سوم پردانلودترین های گوگل پلی قرارگرفته و البته سه گانه The Hunger Games در رده دوم و The Fault in Out Stars و کتاب Gone Girl در رده‌های بعدی فهریت بیشترین دانلود کتاب جای گرفته‌اند.

فیلم‌های The Interview، Frozen، Deadpool، Star Wars: The Force Awakens و Guardians of the Galaxy به ترتیب بیشتر از بقیه فیلم‌ها در فروشگاه گوگل توسط کاربران دانلود شده‌اند.


 

5656




پیشنهاد میشه بخونید : برای مشاهده جزئیات کامل این خبر «تولد ۵ سالگی گوگل پلی / اسامی بیشترین گیم‌ها، فیلم‌ها واپلیکیشن‌های دانلود شده از فروشگاه گوگل»اینجا را کلیک کنید. شفاف سازی:خبر فوق در سایت منبع درج شده و صرفا در این سایت بازنشر شده است .چنانچه به خبر فوق اعتراض دارید جهت حذف آن «اینجا» را کلیک کنید.

گزارش تخلف

تمامی مطالب از سایت های مجاز فارسی و ایرانی تهیه و جمع آوری شده است، در صورت وجود هرگونه مشکل از طریق صفحه گزارش تخلف اطلاع دهید.

اخبار برگزیده

هم اکنون میخوانند ..