تبلیغات ویژه

» خرید ممبر تلگرام »طراحی سایت و سئو »خرید فالوور و لایک »ادمین حرفه ای اینستاگرام »پکیج آموزش ارزهای دیجیتال »تبلیغات در اینستاگرام »خرید پیج اینستاگرام

مطالب مهم




در صورت تأمین شروط ایران توسط طرف سعودی به حج می‌رویم

به گزارش افکارنیوز،

سیدرضا صالحی امیری در حاشیه آیین اختتامیه نهمین جشنواره رسانه‌های دیجیتال در وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی با اشاره به مذاکرات هیأت ایرانی با طرف سعودی در خصوص حج سال آینده گفت: براساس نامه وزیر حج عربستان یک هیأت پنج نفره را جهت مذاکرات در این خصوص به عربستان اعزام کردیم.

وی افزود: تاکنون دو دوره برگزار شده که این مذاکرات با پیش‌ شرط‌های حفظ عزت حاجیان و امنیت آنان بوده است و در نهایت وزیر حج عربستان با هیأت اعزامی ایرانی در خصوصی برخی موارد توافق کردند.

صالحی  امیری با بیان اینکه دور دوم مذاکرات هم با طرف سعودی برگزار شده است، تصریح کرد: در نهایت بعد از قطعی شدن نتایج مذاکرات اطلاع رسانی عمومی آن صورت خواهد گرفت اما سیاست دولت حفظ کرامت، عزت، شرافت، امنیت حجاج است.

وی در پایان گفت: در صورتی که شروط ایران تأمین نشود باید عربستان پاسخگوی جهان اسلام باشد.




پیشنهاد میشه بخونید : برای مشاهده جزئیات کامل این خبر «در صورت تأمین شروط ایران توسط طرف سعودی به حج می‌رویم»اینجا را کلیک کنید. شفاف سازی:خبر فوق در سایت منبع درج شده و صرفا در این سایت بازنشر شده است .چنانچه به خبر فوق اعتراض دارید جهت حذف آن «اینجا» را کلیک کنید.

گزارش تخلف

تمامی مطالب از سایت های مجاز فارسی و ایرانی تهیه و جمع آوری شده است، در صورت وجود هرگونه مشکل از طریق صفحه گزارش تخلف اطلاع دهید.

جستجو های اخبار روز

اخبار برگزیده

هم اکنون میخوانند ..