تبلیغات ویژه

» خرید ممبر تلگرام »طراحی سایت و سئو »خرید فالوور و لایک »ادمین حرفه ای اینستاگرام »پکیج آموزش ارزهای دیجیتال »تبلیغات در اینستاگرام »خرید پیج اینستاگرام

مطالب مهم




پیشگیری از سقط جنین، روش های آسان

سقط جنین نگران کننده ترین امری است که افکار زن باردار را مشغول می کند.

برای جلوگیری از سقط جنین از غذاهایی که حاوی ویتامین(ا-E)جنسی هستند استفاده کنید که شرح آن در غذای زنان باردار و اولین مرحله آدم سازی آمده است. 

دکتر لیکارت می گوید اگر خانم های باردار قطعه ای از چوب درخت ازگیل را بند کرده و به گردن بیاویزند از سقط جنین آنها جلوگیری می شود و در این مورد دکتر لیکلرک اعلام کرده که در هزاران مورد این تجربه را عمل کرده و نتیجه موفقیت آمیزی از آن گرفته است.خوردن دارچین و زعفران مضر است.

تقویت تخمدان ها

دم کرده ۵۰ گرم از گل و برگ افنان یر در ۱ لیتر آب سه تا شش فنجان در روز بنوشند. تخمدان ها را تقویت می کند و تصفیه کننده خون و ملین است.

هرکس فرزند نمی آورد و طالب فرزند است

- از غذاهای مغزدار استفاده کنید. فسفر در تولید مثل و جنسیت فرزند نقش مهمی دارد.

- شیر و عسل میل کنید. پنیر را هم شب میل کنید.

- از خوردن سرکه- گشنیز- سیب ترش خودداری کنید.




پیشنهاد میشه بخونید : برای مشاهده جزئیات کامل این خبر «پیشگیری از سقط جنین، روش های آسان»اینجا را کلیک کنید. شفاف سازی:خبر فوق در سایت منبع درج شده و صرفا در این سایت بازنشر شده است .چنانچه به خبر فوق اعتراض دارید جهت حذف آن «اینجا» را کلیک کنید.

گزارش تخلف

تمامی مطالب از سایت های مجاز فارسی و ایرانی تهیه و جمع آوری شده است، در صورت وجود هرگونه مشکل از طریق صفحه گزارش تخلف اطلاع دهید.

جستجو های اخبار روز

اخبار برگزیده

هم اکنون میخوانند ..