تبلیغات ویژه

» خرید ممبر تلگرام »طراحی سایت و سئو »خرید فالوور و لایک »ادمین حرفه ای اینستاگرام »پکیج آموزش ارزهای دیجیتال »تبلیغات در اینستاگرام »خرید پیج اینستاگرام

مطالب مهم




آخرین وضعیت رامین رضاییان

باشگاه پرسپولیس خواسته خود از رامین رضاییان را مطرح کرد.

به گزارش گروه وبگردی 20:30؛ اتفاقات 48 ساعت اخیر فضایی را که علیه رامین رضاییان مدافع جنجالی پرسپولیس به وجود آمده بود را تلطیف کرد؛ به گونه ای که این بازیکن به احتمال زیاد پس از دیدار پرسپولیس و استقلال خوزستان به تمرینات برمی گردد.

برانکو ایوانکوویچ که مواضع سفت و سختی درباره این بازیکن داشت شب گذشته در گفت وگویی با علی اکبر طاهری دیدگاههای خود را اعلام کرد.

بر اساس تازه ترین خبرها،سرمربی پرسپولیس در نهایت موافقت مشروط خود با بازگشت رضاییان را اعلام کرد.

این بازیکن امروز نیز به باشگاه پرسپولیس رفت و جلسه ای را برگزار کرد که در آن جلسه باشگاه از این بازیکن خواست تا فعلا هیچ مصاحبه ای انجام ندهد تا آخرین مراحل بازگشتش به تمرینات طی شود.

جلسه کمیته انضباطی این بازیکن شنبه آینده برگزار خواهد شد و رضاییان با جریمه ای نقدی مجوز حضور در تمرینات را کسب خواهد کرد.

جام نیوز




پیشنهاد میشه بخونید : برای مشاهده جزئیات کامل این خبر «آخرین وضعیت رامین رضاییان»اینجا را کلیک کنید. شفاف سازی:خبر فوق در سایت منبع درج شده و صرفا در این سایت بازنشر شده است .چنانچه به خبر فوق اعتراض دارید جهت حذف آن «اینجا» را کلیک کنید.

گزارش تخلف

تمامی مطالب از سایت های مجاز فارسی و ایرانی تهیه و جمع آوری شده است، در صورت وجود هرگونه مشکل از طریق صفحه گزارش تخلف اطلاع دهید.

اخبار برگزیده

هم اکنون میخوانند ..