تبلیغات ویژه

» خرید ممبر تلگرام »طراحی سایت و سئو »خرید فالوور و لایک »ادمین حرفه ای اینستاگرام »پکیج آموزش ارزهای دیجیتال »تبلیغات در اینستاگرام »خرید پیج اینستاگرام

مطالب مهم




محفل انس با قرآن با تلاوت حمیدرضا احمدی وفا و سعید پرویزی + صوت

گروه جلسات و محافل: محفل انس با قرآن به مناسبت افتتاحیه سی و دومین جشنواره سراسری قرآن و عترت دانشجویان با تلاوت قاریان ممتاز و بین‌المللی کشورمان در دانشگاه امام صادق(ع) برگزار شد.

به گزارش خبرگزاری بین‌المللی قرآن(ایکنا)،محفل انس با قرآن به مناسبت افتتاحیه سی و دومین جشنواره سراسری قرآن و عترت دانشجویان، شب گذشته 15 اسفندماه از ساعت ۱۹ با تلاوت قاریان ممتاز و بین المللی کشورمان حمیدرضا احمدی وفا و سعید پرویزی در مسجد دانشگاه امام صادق(ع) واقع در اتوبان شهید چمران، پل مدیریت برگزار شد.

محفلی با تلاوت حمیدرضا احمدی وفا و سعید پرویزی+صوت

حسن مطلع این محفل قرآنی تلاوت حمیدرضا احمدی وفا، قاری بین المللی بود که مورد تشویق قرآن دوستان قرار گرفت. سپس گروه تواشیح دانشگاه و یکی از حفاظ دانشگاه به اجرای برنامه پرداختند. حسن ختام این محفل نورانی، تلاوت سعید پرویزی بود که آیاتی از سوره مبارکه تحریم را تلاوت کرد.

محفلی با تلاوت حمیدرضا احمدی وفا و سعید پرویزی+صوت

این محفل انس با قرآن کریم با اجرای گروه تواشیح و ضبط تلویزیونی شبکه قرآن و معارف سیما همراه بود.

در ادامه تلاوت سعید پرویزی ارائه می‌شود.

دریافت



پیشنهاد میشه بخونید : برای مشاهده جزئیات کامل این خبر «محفل انس با قرآن با تلاوت حمیدرضا احمدی وفا و سعید پرویزی + صوت»اینجا را کلیک کنید. شفاف سازی:خبر فوق در سایت منبع درج شده و صرفا در این سایت بازنشر شده است .چنانچه به خبر فوق اعتراض دارید جهت حذف آن «اینجا» را کلیک کنید.

گزارش تخلف

تمامی مطالب از سایت های مجاز فارسی و ایرانی تهیه و جمع آوری شده است، در صورت وجود هرگونه مشکل از طریق صفحه گزارش تخلف اطلاع دهید.

جستجو های اخبار روز

اخبار برگزیده

هم اکنون میخوانند ..