تبلیغات ویژه

» خرید ممبر تلگرام »طراحی سایت و سئو »خرید فالوور و لایک »ادمین حرفه ای اینستاگرام »پکیج آموزش ارزهای دیجیتال »تبلیغات در اینستاگرام »خرید پیج اینستاگرام

مطالب مهم




افشای راز چک پول های تقلبی در دستگیری باند دزدان

به گزارش رکنا، سرهنگ رضا شیرزادی رییس پلیس Police کرمانشاه با اعلام این خبر گفت: در راستای برخورد جدی با مخلان نظم و امنیت عمومی و سارقان اماکن و همچنین در پی وقوع چند مورد سرقت Stealing در سطح حوزه کلانتری 20 حافظیه، دستگیری سارقان و عاملان سرقت به صورت ویژه در دستور کار پلیس این شهرستان قرار گرفت.

وی در ادامه افزود: تیمی از ماموران کلانتری 20 حافظیه با کار اطلاعاتی و پیگیری های مکرر موفق شدند پاتوق سه نفر از سارقان حوزه را شناسایی و در اقدامی ضربتی آنها را دستگیر کنند.

این مقام انتظامی ادامه داد: سارقان در بازجویی های اولیه به 10 سرقت لوازم خودرو و خودرو اعتراف کردند و پلیس نیز در محل اختفای آنها 23 چک پول جعلی به مبلغ 11 میلیون و 500 هزار ریال کشف کرد.

سرهنگ شیرزادی با اشاره به تشکیل پرونده برای متهمان و تحویل آنان به مراجع قضائی، خاطرنشان کرد: نیروی انتظامی با تمام توان و بر اساس ضوابط قانونی با مجرمان و مخلان نظم و امنیت برخورد می کند و همکاری شهروندان نیز موفقیت و اثرگذاری بیش از پیش عملیات های پلیسی را در پی خواهد داشت. برای ورود به کانال تلگرام ما کلیک کنید.

اخبار زیر را از دست ندهید:




پیشنهاد میشه بخونید : برای مشاهده جزئیات کامل این خبر «افشای راز چک پول های تقلبی در دستگیری باند دزدان»اینجا را کلیک کنید. شفاف سازی:خبر فوق در سایت منبع درج شده و صرفا در این سایت بازنشر شده است .چنانچه به خبر فوق اعتراض دارید جهت حذف آن «اینجا» را کلیک کنید.

گزارش تخلف

تمامی مطالب از سایت های مجاز فارسی و ایرانی تهیه و جمع آوری شده است، در صورت وجود هرگونه مشکل از طریق صفحه گزارش تخلف اطلاع دهید.

جستجو های اخبار روز

اخبار برگزیده

هم اکنون میخوانند ..