تبلیغات ویژه

» خرید ممبر تلگرام »طراحی سایت و سئو »خرید فالوور و لایک »ادمین حرفه ای اینستاگرام »پکیج آموزش ارزهای دیجیتال »تبلیغات در اینستاگرام »خرید پیج اینستاگرام

مطالب مهم




ابراهیم زاده:نمی توانم درصد صعود مس کرمان به لیگ برتر را بگویم

سرمربی مس کرمان گفت: فولاد و تیم های انتهای جدولی که هرکدام شان برای سقوط نکردن و ماندن در لیگ یک می جنگند به مراتب تیم های خطرناک تری هستند.

به گزارش کاپ، منصور ابراهیم زاده پس از پیروزی یک بر صفر تیمش مقابل خیبر خرم آباد اظهار داشت: امروز بازی سختی را پشت سر گذاشتیم و به خصوص در نیمه دوم فشار زیادی را بر روی دروازه خود احساس کردیم. اما با آنالیز خوبی که از خیبر داشتیم توانستیم بازی را با پیروزی پشت سر بگذاریم.

وی درباره داود حق دوست سرمربی خیبر خرم آباد که در کنفرانس مطبوعاتی که گفته بود زمین تمرینی به ما ندادند بیان داشت: نماینده تیم خیبر خرم آباد نیز این موضوع را قبول دارد که زمین تمرینی در اختیار تیم خیبر خرم آباد قرار گرفته بود اما این تیم خود تمایل به استفاده از این زمین را نداشت. 

سرمربی مس کرمان درباره داوری گفت:داور این دیدار نیز قضاوت بسیار خوبی را در این بازی داشت. 

وی درباره بازی هفته آینده مقابل فولاد یزد خاطرنشان کرد: فولاد و تیم های انتهای جدولی که هرکدام شان برای سقوط نکردن و ماندن در لیگ یک می جنگند به مراتب تیم های خطرناک تری هستند و بازی مقابل این تیم که دیروز نمایش خوبی مقابل سپیدرود رشت داشت این مطلب را تایید می کند و بازی سختی است. 

ابراهیم زاده در پاسخ به سوال خبرنگاری مبنی بر اینکه چند درصد احتمال دارد که مس با این شرایط به لیگ برتر صعود کند گفت: من نمی توانم بگویم چنددرصد صعود می کنیم ولی تمام تلاش مان را برای صعود به لیگ برتر می کنیم. 





پیشنهاد میشه بخونید : برای مشاهده جزئیات کامل این خبر «ابراهیم زاده:نمی توانم درصد صعود مس کرمان به لیگ برتر را بگویم»اینجا را کلیک کنید. شفاف سازی:خبر فوق در سایت منبع درج شده و صرفا در این سایت بازنشر شده است .چنانچه به خبر فوق اعتراض دارید جهت حذف آن «اینجا» را کلیک کنید.

گزارش تخلف

تمامی مطالب از سایت های مجاز فارسی و ایرانی تهیه و جمع آوری شده است، در صورت وجود هرگونه مشکل از طریق صفحه گزارش تخلف اطلاع دهید.

جستجو های اخبار روز

اخبار برگزیده

هم اکنون میخوانند ..