تبلیغات ویژه

» خرید ممبر تلگرام »طراحی سایت و سئو »خرید فالوور و لایک »ادمین حرفه ای اینستاگرام »پکیج آموزش ارزهای دیجیتال »تبلیغات در اینستاگرام »خرید پیج اینستاگرام

مطالب مهم




امروز شاهد نا‌هماهنگی و بی‌توجهی‌ها به استان خوزستان هستیم

به گزارش گروه سیاسی خبرگزاری تسنیم، حجت‌الاسلام عبدالکریم فرحانی نماینده استان خوزستان در مجلس خبرگان رهبری صبح امروز در حاشیه اجلاسیه خبرگان رهبری، با اشاره به موضوع صیانت از ولایت فقیه و با اشاره به آیه شریفه ولایت، گفت: مردم استان خوزستان همراهی و پیروی از ولایت را چه در دوران انقلاب وچه پس از آن به ویژه در دفاع مقدس بطور کامل نشان داده است .

وی افزود : مقام معظم رهبری با تأسی به رهبر فقید انقلاب حضرت امام خمینی(ره) جهاد کبیر را به عنوان منظومه ولایت در ایران و کشورهای منطقه به طور کامل به منصه ظهور رسانده‌اند که جای تشکر و قدردانی دارد.

حجت‌الاسلام  فرحانی تاکید کرد: رهبر فرزانه انقلاب در برهه‌های حساس از بروز بسیاری از فتنه‌ها جلوگیری نمودندو این وظیفه مجلس خبرگان را برای صیانت از ولایت فقیه سنگین‌تر می‌کند.

نماینده خوزستان در مجلس خبرگان رهبری گفت: متأسفانه برنامه‌های توسعه غربی در استان خوزستان در مقاطعی برای این استان مشکلاتی را به وجود آورد، اما با سفر سال 75 مقام معظم رهبری و تأکید ایشان بر توسعه کشاورزی در این استان که متاسفانه با 10 سال تأخیر آغاز و اجرایی شده و اگر درست و به موقع اقدام می‌شد، امروز شاهد این همه مشکلات در خوزستان نبودیم.

وی تصریح کرد: امروز هم شاهد برخی نا‌هماهنگی و بی‌توجهی‌ها به این استان هستیم که اگر به فریاد و ندای مقام معظم رهبری لبیک گفته شود می‌توان بر مشکلات استان خوزستان فائق آمد و رضایت مردم را جلب نمود.

حجت‌الاسلام فرحانی در پایان بر مطالبه‌گری مجلس خبرگان از مسئولان تأکید و خواستار اجرایی شدن وعده مسئولان شد و افزود: وقتی فرمایشات رهبر انقلاب توسط برخی مسئولین عملی نمی‌شود مردم نسبت به مسئله ولایت‌پذیری و اطاعت از ولایت از سوی آنان دچار تردید می‌شوند.

انتهای پیام/




پیشنهاد میشه بخونید : برای مشاهده جزئیات کامل این خبر «امروز شاهد نا‌هماهنگی و بی‌توجهی‌ها به استان خوزستان هستیم»اینجا را کلیک کنید. شفاف سازی:خبر فوق در سایت منبع درج شده و صرفا در این سایت بازنشر شده است .چنانچه به خبر فوق اعتراض دارید جهت حذف آن «اینجا» را کلیک کنید.

گزارش تخلف

تمامی مطالب از سایت های مجاز فارسی و ایرانی تهیه و جمع آوری شده است، در صورت وجود هرگونه مشکل از طریق صفحه گزارش تخلف اطلاع دهید.

جستجو های اخبار روز

اخبار برگزیده

هم اکنون میخوانند ..