تبلیغات ویژه

» خرید ممبر تلگرام »طراحی سایت و سئو »خرید فالوور و لایک »ادمین حرفه ای اینستاگرام »پکیج آموزش ارزهای دیجیتال »تبلیغات در اینستاگرام »خرید پیج اینستاگرام

مطالب مهم




۲۱۰ واحد مسکن در قم به نیازمندان واگذار شد

به گزارش خبرنگار مهر، مراسم واگذاری ۲۱۰ واحد مسکن به خانواده‌های تحت حمایت کمیته امداد بعد از ظهر سه‌شنبه با حضور رئیس مجلس شورای اسلامی، مسئولان کمیته امداد، استاندار قم، احمد امیرآبادی فراهانی و حجت الاسلام مجتبی ذوالنوری نمایندگان مردم قم در مجلس شورای اسلامی در محل واگذاری مسکن‌های مددجویان واقع در جاده ورجان به کهک برگزار شد.

از میان ۲۱۰ واحد مسکن، ۱۵۰ واحد مسکن مددجویی با اعتبار ۱۱۰ میلیارد ریال احداث شده و ۶۰ واحد مسکن با اعتبار ۲۴ میلیارد ریال خریداری شده بود که به واجدین شرایط واگذار شد.

رئیس مجلس شورای اسلامی از نمایشگاه طلوع همت که خودکفایی و اشتغال تعدادی از مددجویان را در قالب غرفه‌هایی در معرض دید قرار داده بود، بازدید کرد.

ایجاد شغل برای ۳۰۲ مددجو در قم

مدیرکل کمیته امداد امام خمینی(ره) استان قم طی سخنانی در این مراسم اظهار کرد: سال جاری ۲۱۰ واحد مسکن مددجویی به خانواده‌های نیازمند واگذار شد که از این تعداد ۱۵۰ واحد را خیران با اعتبار ۱۱ میلیارد تومان ساختند. بقیه واحدها نیز از سوی کمیته امداد خریداری شده است.

اکبر میرشکار ادامه داد: در این پروژه‌های مسکونی به ازای هر متر مربع ۶۱۴ هزار تومان هزینه شده است.

وی عنوان کرد: فقط مسکن مددجویان دغدغه کمیته امداد نیست و ما اشتغال آنها را در اولویت قرار داده‌ایم.

مدیرکل کمیته امداد امام خمینی(ره) استان قم تصریح کرد: تا پایان سال جاری برای ۳۰۲ نفر از سوی کمیته امداد شغل ایجاد می‌شود و آنها می‌توانند از این طریق کسب درآمد کنند.

در پایان این مراسم به صورت نمادین کلید و سند واحدها به خانواده‌های نیازمند اعطا شد و لاریجانی ۲۱۰ واحد مسکن را رسما افتتاح کرد.




پیشنهاد میشه بخونید : برای مشاهده جزئیات کامل این خبر «۲۱۰ واحد مسکن در قم به نیازمندان واگذار شد»اینجا را کلیک کنید. شفاف سازی:خبر فوق در سایت منبع درج شده و صرفا در این سایت بازنشر شده است .چنانچه به خبر فوق اعتراض دارید جهت حذف آن «اینجا» را کلیک کنید.

گزارش تخلف

تمامی مطالب از سایت های مجاز فارسی و ایرانی تهیه و جمع آوری شده است، در صورت وجود هرگونه مشکل از طریق صفحه گزارش تخلف اطلاع دهید.

جستجو های اخبار روز

اخبار برگزیده

هم اکنون میخوانند ..