تبلیغات ویژه

» خرید ممبر تلگرام »طراحی سایت و سئو »خرید فالوور و لایک »ادمین حرفه ای اینستاگرام »پکیج آموزش ارزهای دیجیتال »تبلیغات در اینستاگرام »خرید پیج اینستاگرام

مطالب مهم




جزئیات اعزام دانشجویان به عمره/ ۱۱۶۵۶ نفر از بهمن‌ماه اعزام شدند

محمد زارع مدیر اجرایی سازمان عتبات دانشگاهیان در گفت‌وگو با خبرنگار حوزه دانشگاهی گروه علمی پزشكی باشگاه خبرنگاران جوان؛ گفت: در دوره گذشته 97 هزار نفر برای حضور در سفر عتبات دانشگاهیان ثبت نام کردند که از این میان و با قید قرعه 17هزار و 680 نفر مشرف شدند. ابتدا قرار بود 313 کاروان را اعزام کنیم و بعد با استقبال دانشگاهیان، 442 کاروان را برنامه ریزی و اعزام کردیم.

وی ادامه داد: از اول بهمن ماه تاکنون هزار و 164 کاوان اعزام شدند که در این بین یازده هزار و 656 نفر تاکنون از سراسر کشور به این دوره اعزام داشته ایم.

مدیر ستاد عمره و عتبات دانشگاهیان تصریح کرد: تعداد زیادی از دانشگاهیان و اساتید خواستار اعزام در ایام نوروز هستند، به طوری که مثلا برای یک تاریخ و برای کاروان ۳۸ نفره ۲ هزار و ۴۰۰ نفر ثبت نامی داشتیم که در این صورت ناگزیر به قرعه کشی هستیم. از طرفی تعدادی از دانشگاهیان برای عتبات نوروزی انتخاب شدند که در این ایام با افزایش قیمت روبرو خواهیم بود.

زارع با اشاره به اینکه 90 درصد اعزام ها به صورت هوایی انجام می شود، بیان کرد: روزانه سه کاروان هوایی و یک کاروان به صورت زمینی عازم می شوند.

مدیر اجرایی ستاد عمره و عتبات دانشگاهیان افزود: مکه در صورتی که از سوی سازمان حج و زیارت به ما اعلام شود ما هم سهمیه برای این سازمان در نظر خواهیم گرفت و دانشجویان را اعزام می کنیم.

وی در خصوص تنوع گروه‌های اعزامی به سفر عتبات دانشجویی یادآور شد: امیدواریم با بازگشایی حج و عمره، این حرکت دوباره آغاز شود و دانشگاهیان را به سرزمین وحی اعزام کنیم.

انتهای پیام/




پیشنهاد میشه بخونید : برای مشاهده جزئیات کامل این خبر «جزئیات اعزام دانشجویان به عمره/ ۱۱۶۵۶ نفر از بهمن‌ماه اعزام شدند»اینجا را کلیک کنید. شفاف سازی:خبر فوق در سایت منبع درج شده و صرفا در این سایت بازنشر شده است .چنانچه به خبر فوق اعتراض دارید جهت حذف آن «اینجا» را کلیک کنید.

گزارش تخلف

تمامی مطالب از سایت های مجاز فارسی و ایرانی تهیه و جمع آوری شده است، در صورت وجود هرگونه مشکل از طریق صفحه گزارش تخلف اطلاع دهید.

جستجو های اخبار روز

اخبار برگزیده

هم اکنون میخوانند ..