تبلیغات ویژه

» خرید ممبر تلگرام »طراحی سایت و سئو »خرید فالوور و لایک »ادمین حرفه ای اینستاگرام »پکیج آموزش ارزهای دیجیتال »تبلیغات در اینستاگرام »خرید پیج اینستاگرام

مطالب مهم




دلخراش‌ترین و وحشتناک‌ترین مصدومان چهارشنبه‌سوری 94 + تصاویر

به گزارش خبرنگار حوزه بهداشت و درمان گروه علمی پزشكی باشگاه خبرنگاران جوان؛ مدت‌هاست در کشور ما چهارشنبه سوری به جشنی وحشت‌آور و پرمخاطره تبدیل شده است. وسایلی که این روزها، با حداقل قیمت و توزیع گسترده، در دسترس شهروندان قرار گرفته و جای خود را میان گروه‌های زیادی از مردم و به‌خصوص جوانان برای جشن چهارشنبه آخر سال باز کرده است.

با آنکه هر سال از آمار سوختگی‌ها و حوادث چهارشنبه آخر سال می‌شنویم، اما باز هم این آمار تکرار می‌شود و صحنه‌های دلخراشی ناشی از استفاده وسایل محترقه اتفاق می‌افتد.

بر اساس آمارهای اورژانس و آتش نشانی دو گروه سنی 11 تا 16 سال و 17 تا 22 سال در معرض بیشترین خطر قرار دارند بنابراین نیاز است خطرهای استفاده از مواد آتش زا به نوجوانان و جوانان بیش از پیش گوشزد شود.

گفتنی است؛ در راستای فرهنگسازی و جلوگیری از اقدامات پرخطر در شب چهارشنبه‌سوری، رسانه ها، هنرمندان و برخی از نهادهای مردمی هر سال با انتشار تصاویر تلخ و وحشتناک از نابینا شدن افراد، قطع عضو، بروز سوختگی‌های شدید و جراحت‌های وحشتناک به جوانان هشدار می‌دهند.

در ادامه تصاویری از حوادث دلخراش که در چهارشنبه سوری سال گذشته برای جوانان و نوجوانان اتفاق افتاده و به دلیل شدت جراحت در ناحیه چشم به بیمارستان فارابی مراجعه کرده اند را مشاهده می کنید.

دلخراش‌ترین و وحشتناک‌ترین مصدومان چهارشنبه‌سوری 95 + تصاویر دلخراش‌ترین و وحشتناک‌ترین مصدومان چهارشنبه‌سوری 95 + تصاویر دلخراش‌ترین و وحشتناک‌ترین مصدومان چهارشنبه‌سوری 95 + تصاویر دلخراش‌ترین و وحشتناک‌ترین مصدومان چهارشنبه‌سوری 95 + تصاویر دلخراش‌ترین و وحشتناک‌ترین مصدومان چهارشنبه‌سوری 95 + تصاویر دلخراش‌ترین و وحشتناک‌ترین مصدومان چهارشنبه‌سوری 95 + تصاویر دلخراش‌ترین و وحشتناک‌ترین مصدومان چهارشنبه‌سوری 95 + تصاویر دلخراش‌ترین و وحشتناک‌ترین مصدومان چهارشنبه‌سوری 95 + تصاویر دلخراش‌ترین و وحشتناک‌ترین مصدومان چهارشنبه‌سوری 95 + تصاویر دلخراش‌ترین و وحشتناک‌ترین مصدومان چهارشنبه‌سوری 95 + تصاویر دلخراش‌ترین و وحشتناک‌ترین مصدومان چهارشنبه‌سوری 95 + تصاویر دلخراش‌ترین و وحشتناک‌ترین مصدومان چهارشنبه‌سوری 95 + تصاویر

انتهای پیام/




پیشنهاد میشه بخونید : برای مشاهده جزئیات کامل این خبر «دلخراش‌ترین و وحشتناک‌ترین مصدومان چهارشنبه‌سوری 94 + تصاویر»اینجا را کلیک کنید. شفاف سازی:خبر فوق در سایت منبع درج شده و صرفا در این سایت بازنشر شده است .چنانچه به خبر فوق اعتراض دارید جهت حذف آن «اینجا» را کلیک کنید.

گزارش تخلف

تمامی مطالب از سایت های مجاز فارسی و ایرانی تهیه و جمع آوری شده است، در صورت وجود هرگونه مشکل از طریق صفحه گزارش تخلف اطلاع دهید.

جستجو های اخبار روز

اخبار برگزیده

هم اکنون میخوانند ..