تبلیغات ویژه

» خرید ممبر تلگرام »طراحی سایت و سئو »خرید فالوور و لایک »ادمین حرفه ای اینستاگرام »پکیج آموزش ارزهای دیجیتال »تبلیغات در اینستاگرام »خرید پیج اینستاگرام

مطالب مهم




تیم فوتبال نساجی قائمشهر ملوان انزلی را با شکست بدرقه کرد

به گزارش خبرنگارایرنا، تیم نساجی قائمشهر دراین بازی که عصر امروز سه شنبه 17 اسفندماه در ورزشگاه شهید وطنی قائمشهر پیگیری شد، ملوان انزلی را با نتیجه 2 بر یک بدرقه کرد.
گل های نساجی قائمشهر که هر 2 در نیمه دوم به ثمر رسید را حسن نجفی و امین منوچهری در غیاب محمد عباسزاده آقاگل رقابت های لیگ دسته یک و این تیم زدند و تک گل ملوان انزلی نیز در نیمه اول با بی دقتی غلامعلی تبار بازیکن نساجی با گل به خودی به ثمر رسید.
نساجی قائمشهر با این برد 42 امتیازی شد و با تفاضل گل بهتر نسبت به مس کرمان در رده پنجم جدول تکیه زد.
در رقابت های لیگ دسته یک 18 تیم حضور دارند که 2 تیم به رقابت های لیگ برتر صعود می کنند و هم اکنون سپیدرود رشت ، گل گهر سیرجان و ملوان انزلی با داشتن 47،48 و 46 امتیاز رده اول تا سوم جدول را تصاحب کردند و از بخت های اول برای صعود به لیگ برتر فوتبال ایران هستند.
خبرنگار : حسین فلاحتی ** انتشاردهنده : سید محسن حسن نیا
6982/1899

انتهای پیام /*



پیشنهاد میشه بخونید : برای مشاهده جزئیات کامل این خبر «تیم فوتبال نساجی قائمشهر ملوان انزلی را با شکست بدرقه کرد»اینجا را کلیک کنید. شفاف سازی:خبر فوق در سایت منبع درج شده و صرفا در این سایت بازنشر شده است .چنانچه به خبر فوق اعتراض دارید جهت حذف آن «اینجا» را کلیک کنید.

گزارش تخلف

تمامی مطالب از سایت های مجاز فارسی و ایرانی تهیه و جمع آوری شده است، در صورت وجود هرگونه مشکل از طریق صفحه گزارش تخلف اطلاع دهید.

اخبار برگزیده

هم اکنون میخوانند ..