تبلیغات ویژه

» خرید ممبر تلگرام »طراحی سایت و سئو »خرید فالوور و لایک »ادمین حرفه ای اینستاگرام »پکیج آموزش ارزهای دیجیتال »تبلیغات در اینستاگرام »خرید پیج اینستاگرام

مطالب مهم




رونالدو 100 گله می‌شود؟

کد خبر: ۴۹۳۷۲۶

۲۱۷۴  بازدید

ستاره پرتغالی تیم فوتبال رئال مادرید تنها چند گل تا رسیدن به رکورد جدیدی در لیگ قهرمانان اروپا قرار دارد.

خبرگزاری میزان: کریستیانو رونالدو ستاره گلزن سال‌های اخیر باشگاه رئال مادرید تا به امروز موفق شده در بازی‌های اروپایی به رکورد 98 گل دست پیدا کند. او در دیدار امشب مقابل ناپولی در این هفته از بازی‌های لیگ قهرمانان اروپا شاید موفق شود به رکورد 100 گل در اروپا برسد.

رونالدو 5 بازی متوالی است که در لیگ قهرمانان اروپا موفق به گلزنی نشده است. رئال مادرید سه شنبه در دیدار برگشت لیگ قهرمانان اروپا مقابل ناپولی در ایتالیا بازی خواهد کرد.

لیونل مسی رقیب کریستیانو رونالدو هم موفق شده در تمامی بازی‌های اروپایی خود 96 بار گلزنی کند. این ستاره آرژانتینی هم در آستانه رسیدن به رکورد 100 گله شدن در بازی‌های اروپایی است.




پیشنهاد میشه بخونید : برای مشاهده جزئیات کامل این خبر «رونالدو 100 گله می‌شود؟»اینجا را کلیک کنید. شفاف سازی:خبر فوق در سایت منبع درج شده و صرفا در این سایت بازنشر شده است .چنانچه به خبر فوق اعتراض دارید جهت حذف آن «اینجا» را کلیک کنید.

گزارش تخلف

تمامی مطالب از سایت های مجاز فارسی و ایرانی تهیه و جمع آوری شده است، در صورت وجود هرگونه مشکل از طریق صفحه گزارش تخلف اطلاع دهید.

اخبار برگزیده

هم اکنون میخوانند ..