تبلیغات ویژه

» خرید ممبر تلگرام »طراحی سایت و سئو »خرید فالوور و لایک »ادمین حرفه ای اینستاگرام »پکیج آموزش ارزهای دیجیتال »تبلیغات در اینستاگرام »خرید پیج اینستاگرام

مطالب مهم




با رفتن به این دانشگاه‌ها میلیاردر شوید! + اینفوگرافی

به گزارش خبرنگار حوزه اخبار داغ گروه فضای مجازی باشگاه خبرنگاران جوان؛ شاید زمانی که اسم دانشگاه می آید در ذهن شما فقط درس و تحصیلات نقش ببند و فکر کنید افراد در دانشگاه ها فقط به تحصیل علم می پردازند اما به تازگی تحقیقاتی صورت گرفته که مشخص شده چند دانشگاه در سطح دنیا دانشجویانی ثروتمند تحویل جامعه می دهند.

بر همین اساس تحقیقات موسسه فوربس نشان می دهد که 35 میلیاردر دنیا فارغ التحصیل دانشگاه هاروارد هستند که مجموع ثروت آنها چیزی حدود 309 میلیارد دلار می رسد.


در رده های بعدی نیز دانشگاه های کلمبیا و استنفورد قرار دارند. دانشگاه تگزاس دهمین عضواین رنکینگ است با 5 میلیاردی  که تحویل دنیا داده است با مجموع ثروتی بالغ بر 39 میلیارد دلار.

 

منبع: شبستان

انتهای پیام/




پیشنهاد میشه بخونید : برای مشاهده جزئیات کامل این خبر «با رفتن به این دانشگاه‌ها میلیاردر شوید! + اینفوگرافی»اینجا را کلیک کنید. شفاف سازی:خبر فوق در سایت منبع درج شده و صرفا در این سایت بازنشر شده است .چنانچه به خبر فوق اعتراض دارید جهت حذف آن «اینجا» را کلیک کنید.

گزارش تخلف

تمامی مطالب از سایت های مجاز فارسی و ایرانی تهیه و جمع آوری شده است، در صورت وجود هرگونه مشکل از طریق صفحه گزارش تخلف اطلاع دهید.

جستجو های اخبار روز

اخبار برگزیده

هم اکنون میخوانند ..