تبلیغات ویژه

» خرید ممبر تلگرام »طراحی سایت و سئو »خرید فالوور و لایک »ادمین حرفه ای اینستاگرام »پکیج آموزش ارزهای دیجیتال »تبلیغات در اینستاگرام »خرید پیج اینستاگرام

مطالب مهم




انتظار کاربران شبکه‌های اجتماعی از ویدئوهای پخش‌زنده چیست؟ + اینفو گرافی

به گزارش خبرنگار حوزه دریچه فناوری گروه فضای مجازی باشگاه خبرنگاران جوان؛ پخش زنده ویدیو قابلیتی جدید است که در برخی شبکه های اجتماعی از آن استفاده می شود و کاربران می‌توانند با استفاده از این قابلیت، برای فالورهای خود ویدیوهای زنده پخش کنند. علاوه بر این کاربران می‌توانند تمامی ویدیوهای زنده‌ی در حال پخش را مرور و موارد دلخواه را مشاهده کنند.

طی تحقیقات صورت گرفته  آماری از رفتار کاربران در  مواجهه با پخش این ویدئو ها ارائه شده که مشاهده می کنید. بر این اساس 80 درصد کاربران ترجیح می دهند که برای شناخت یک برند ویدئویی لایو و زنده را ببیند تا اینکه پستی را بخوانند.

67 درصد کاربران کیفیت ویدئو زنده را مهمترین فاکتور آن می دانند.87 درصد از کاربران ترجیح می دهندکه محتوا و اتفاقات پشت صحنه های این ویدئو ها را مشاهده کنند. در بین کاربان 8 در صد نسبت به سال 2015 ویدئو زنده بیشتری دیده ان. ازمیان مخاطبان شبکه های اجتماعی حدود 45 کاربران حاضرند بابت پخش نده ویدئو های خواننده و بازیگرو تیم مورد علاقه خود پول بپردازند.

56 درصد کاربران اعلام کرده اند که اخبار فوری موجب افزایش تماشای محتوای ویدئو های زنده می شود و درنهایت 67 درصد کاربرانی که پخش زنده را دیده اند له احتمال زیاد بلیت حضوری آن را خواهند خرید.

 

انتهای پیام/




پیشنهاد میشه بخونید : برای مشاهده جزئیات کامل این خبر «انتظار کاربران شبکه‌های اجتماعی از ویدئوهای پخش‌زنده چیست؟ + اینفو گرافی»اینجا را کلیک کنید. شفاف سازی:خبر فوق در سایت منبع درج شده و صرفا در این سایت بازنشر شده است .چنانچه به خبر فوق اعتراض دارید جهت حذف آن «اینجا» را کلیک کنید.

گزارش تخلف

تمامی مطالب از سایت های مجاز فارسی و ایرانی تهیه و جمع آوری شده است، در صورت وجود هرگونه مشکل از طریق صفحه گزارش تخلف اطلاع دهید.

اخبار برگزیده

هم اکنون میخوانند ..