تبلیغات ویژه

» خرید ممبر تلگرام »طراحی سایت و سئو »خرید فالوور و لایک »ادمین حرفه ای اینستاگرام »پکیج آموزش ارزهای دیجیتال »تبلیغات در اینستاگرام »خرید پیج اینستاگرام

مطالب مهم




حمایت تهیه‌کننده «ماجرای نیمروز» از رییس تازه سازمان سینمایی

حمایت تهیه‌کننده «ماجرای نیمروز» از رییس تازه سازمان سینمایی

فرهنگ > سینما - سیدمحمود رضوی از ریاست محمدمهدی حیدریان بر سازمان سینمایی حمایت کرد و او را مدیری خلاق، دیندار و به شدت به روز توصیف کرد.

به گزارش خبرگزاری خبرآنلاین، تهیه‌کننده آثاری چون «درباره الی»، «سیانور» و «ماجرای نیمروز» به انتصاب محمدمهدی حیدریان برای ریاست سازمان سینمایی واکنش نشان داد. 

او در شبکه اجتماعی توییتر نوشت: «حضور آقای حيدريان در راس سازمان سينمايی را بيشتر بايد به سينماگران تبريك گفت تا خود ايشان، مدير باتجربه ، خلاق و ديندار و به شدت به روز»

رضوی در توییت جداگانه‌ای در این باره نوشت: «سال ١٣٩٢ برای حقير فرصتی فراهم شد تا از ايشان بياموزم، می‌توانم بگويم نوع نگاه و شيوه توليد «سيانور» و «ماجرای نيمروز» آموخته آن جلسات است.»

محمدمهدی حیدریان با حکم وزیر فرهنگ و ارشاد اسلامی جانشین حجت‌الله ایوبی در سازمان سینمایی شده است. 

58241




پیشنهاد میشه بخونید : برای مشاهده جزئیات کامل این خبر «حمایت تهیه‌کننده «ماجرای نیمروز» از رییس تازه سازمان سینمایی»اینجا را کلیک کنید. شفاف سازی:خبر فوق در سایت منبع درج شده و صرفا در این سایت بازنشر شده است .چنانچه به خبر فوق اعتراض دارید جهت حذف آن «اینجا» را کلیک کنید.

گزارش تخلف

تمامی مطالب از سایت های مجاز فارسی و ایرانی تهیه و جمع آوری شده است، در صورت وجود هرگونه مشکل از طریق صفحه گزارش تخلف اطلاع دهید.

جستجو های اخبار روز

اخبار برگزیده

هم اکنون میخوانند ..