تبلیغات ویژه

» خرید ممبر تلگرام »طراحی سایت و سئو »خرید فالوور و لایک »ادمین حرفه ای اینستاگرام »پکیج آموزش ارزهای دیجیتال »تبلیغات در اینستاگرام »خرید پیج اینستاگرام

مطالب مهم




استعفای فرماندار ویژه آمل بعد از 24 ساعت

ساعت24-با فشار اصولگرایان مخالف فرماندار جدید آمل، وی بیست و چهارساعت بعد از معارفه استعفا داد.

با فشارهای اصولگرایان مخالف فرماندار جدید آمل، وی بیست و چهارساعت بعد از معارفه استعفا داد.

لطف‌الله آجودانی چهره اصلاح‌طلبی بود که برای فرمانداری آمل انتخاب شده بود.

عزت الله یوسفیان ملا نماینده آمل به شدت مخالف گزینه اصلاح‌طلب معرفی شده از سوی وزارت کشور در آمل بود و در گفت‌وگو با یک رسانه اصولگرا از تایید حکم جعفر رسولی به عنوان معاون استاندار و فرماندار ویژه آمل خبر داد و گفت: این حکم از سوی وزارت کشور صادر شد و طی چند روز آینده مراسم معارفه فرماندار جدید برگزار می شود.

در مراسم معارفه آجدانی به عنوان فرماندار آمل، تعدادی از مسوولان نسبت به تغییر فرماندار آمل و انتخاب یک فرد اصلاح‌طلب به عنوان فرماندار جدید انتقاد و جلسه معارفه را ترک کرده بودند.

ایلنا




پیشنهاد میشه بخونید : برای مشاهده جزئیات کامل این خبر «استعفای فرماندار ویژه آمل بعد از 24 ساعت»اینجا را کلیک کنید. شفاف سازی:خبر فوق در سایت منبع درج شده و صرفا در این سایت بازنشر شده است .چنانچه به خبر فوق اعتراض دارید جهت حذف آن «اینجا» را کلیک کنید.

گزارش تخلف

تمامی مطالب از سایت های مجاز فارسی و ایرانی تهیه و جمع آوری شده است، در صورت وجود هرگونه مشکل از طریق صفحه گزارش تخلف اطلاع دهید.

اخبار برگزیده

هم اکنون میخوانند ..