تبلیغات ویژه

» خرید ممبر تلگرام »طراحی سایت و سئو »خرید فالوور و لایک »ادمین حرفه ای اینستاگرام »پکیج آموزش ارزهای دیجیتال »تبلیغات در اینستاگرام »خرید پیج اینستاگرام

مطالب مهم




محکومیت رژیم آل خلیفه بحرین از سوی سازمان های حقوقی

سازمان های حقوقی، اقدام رژیم آل خلیفه برای انحلال جمعیت وعد را محکوم و خواستار توقف هرگونه اقدام انتقام جویانه رژیم، علیه مخالفان صلح جو شدند.

به گزارش «شیعه نیوز»، سازمان های حقوقی با اظهار نگرانی شدید از اقدام های انتقام جویانه رژیم آل خلیفه، علیه جمعیت دمکراتیک وعد، تاکید کردند انحلال این جمعیت، بحران سیاسی کشور را پیچیده تر می کند.

سازمان های آمریکایی به خاطر دمکراسی و حقوق بشر در بحرین، مرکز حقوق بشر بحرین، انیستیو حقوق و دمکراسی بحرین و مرکز اروپایی دمکراسی و حقوق بشر اقدام وزارت دادگستری بحرین درخصوص شکایت از جمعیت وعد را محکوم کرد.
وی خواستار توقف انتقام جویی دولت بحرین از مخالفان صلح جو از جمله انحلال ظالمانه جمعیت های ثبت شده مثل وعد و الوفاق شد.

سازمان های مذکور در این بیانیه خواستار آزادی بدون شرط رهبران سیاسی، شخصیت های دینی و مدافعان حقوق بشر زندانی به بهانه هایی درخصوص فعالیت های صلح آمیز و یا آزادی بیان آنها شد.

وزارت دادگستری بحرین در اقدامی دیگرعلیه جریان دمکراتیک ازجمعیت وعد شکایت و خواستار انحلال آن شد.
جمعیت وعد از شناخته شده ترین جمعیت های آزادیخواده بحرین با اعضایی از اهل سنت است.
بحرین از سال 2011 تاکنون با بحران نارضایتی عمومی ناشی از سوء مدیریت رژیم آل خلیفه مواجه است.




پیشنهاد میشه بخونید : برای مشاهده جزئیات کامل این خبر «محکومیت رژیم آل خلیفه بحرین از سوی سازمان های حقوقی»اینجا را کلیک کنید. شفاف سازی:خبر فوق در سایت منبع درج شده و صرفا در این سایت بازنشر شده است .چنانچه به خبر فوق اعتراض دارید جهت حذف آن «اینجا» را کلیک کنید.

گزارش تخلف

تمامی مطالب از سایت های مجاز فارسی و ایرانی تهیه و جمع آوری شده است، در صورت وجود هرگونه مشکل از طریق صفحه گزارش تخلف اطلاع دهید.

جستجو های اخبار روز

اخبار برگزیده

هم اکنون میخوانند ..