تبلیغات ویژه

» خرید ممبر تلگرام »طراحی سایت و سئو »خرید فالوور و لایک »ادمین حرفه ای اینستاگرام »پکیج آموزش ارزهای دیجیتال »تبلیغات در اینستاگرام »خرید پیج اینستاگرام

مطالب مهم




کشته شدن بیش از ۱۵۰ نظامی سعودی در ۴ ماه

منابع امنیتی یمن از کشته شدن ۱۵۲ نظامی سعودی به دست تک تیراندازان یمنی در ۴ماه گذشته خبر دادند.

به گزارش فارس به نقل از شبکه المسیره، نیروهای ارتش یمن و کمیته های مردمی وابسته به انصارالله عملیات نظامی خود علیه «مزدوران» سعودی در مرزهای دو کشور را افزایش دادند؛ به گونه‌ای که عملیات یگان تک تیرانداز ارتش یمن به مهمترین یگان عملیاتی تبدیل شد که این روزها ضربه بزرگی را به ائتلاف سعودی وارد می‌کند.

بی تردید یکی از عملیات های نظامی که نیروهای ارتش یمن و انصارالله در فوریه گذشته انجام دادند، «عملیات تک تیراندازی» بوده است. در ماه گذشته میلادی 31 عملیات توسط تک تیراندازان یمنی صورت گرفت که منجر به کشته شدن 36 نظامی سعودی شد.

شبکه المسیره در این باره گزارش داد که 33 نظامی سعودی نیز در عملیات نیروهای تک تیرانداز ارتش یمن و انصارالله در ژانویه سال 2017 از پای درآمدند و طی دو ماه اخیر سال 2016، 93 نظامی سعودی از جمله 57 نظامی در ماه دسامبر و 36 نفر از آنها طی ماه نوامبر کشته شدند.

بر اساس آماری که منابع نظامی یمن اعلام کردند، طی چهار ماه گذشته 152 نظامی سعودی به دست نیروهای تک تیرانداز ارتش یمن از پای درآمدند.





پیشنهاد میشه بخونید : برای مشاهده جزئیات کامل این خبر «کشته شدن بیش از ۱۵۰ نظامی سعودی در ۴ ماه»اینجا را کلیک کنید. شفاف سازی:خبر فوق در سایت منبع درج شده و صرفا در این سایت بازنشر شده است .چنانچه به خبر فوق اعتراض دارید جهت حذف آن «اینجا» را کلیک کنید.

گزارش تخلف

تمامی مطالب از سایت های مجاز فارسی و ایرانی تهیه و جمع آوری شده است، در صورت وجود هرگونه مشکل از طریق صفحه گزارش تخلف اطلاع دهید.

جستجو های اخبار روز

اخبار برگزیده

هم اکنون میخوانند ..