تبلیغات ویژه

» خرید ممبر تلگرام »طراحی سایت و سئو »خرید فالوور و لایک »ادمین حرفه ای اینستاگرام »پکیج آموزش ارزهای دیجیتال »تبلیغات در اینستاگرام »خرید پیج اینستاگرام

مطالب مهم




جزئیات فیلتر شدن اپلیکیشن waze + معرفی نرم افزار waze

نرم افزار مسیریابی waze ساعاتی پیش از سوی کارگروه تعیین مصادیق مجرمانه فیلتر شد. گویا فیلتر شدن نرم افزار ویز به دستور مقامات قضایی بوده است. شما همراها عزیز پورتال وهاران اگر می خواهید جزئیات خبر فیلتر شدن waze را بدانید این مقاله را تا پایان مطالعه نمایید چرا که ماجرای کامل فیلترینگ waze را عنوان می کنیم. همچنین در ادامه برای آن دسته از عزیزانی که می خواهند با برنامه مسیریابی waze بیشتر آشنا شوند، به معرفی برنامه waze می پردازیم.

Waze فیلتر شد

عبدالصمد خرم آبادی معاون دادستان کل کشور در امور فضای مجازی از فیلتر نرم افزار مسیریابی ویز خبرداد.

خرم آبادی در پاسخ به سوالی مبنی بر اینکه آیا دستور فیلتر نرم افزار ویز از سوی کارگروه صادر شده است؟ اعلام داشت کارگروه تعیین مصادیق دستوری در این خصوص صادر نکرده است و این نرم افزار با دستور یکی از مقامات قضایی فیلتر شده است.

وی اظهار داشت: کلیه دستوراتی که مقامات قضایی دادسراهای سراسر کشور راجع به اعمال فیلترینگ صادر می کنند طبق بخشنامه دادستان کل کشور به معاونت امور فضای مجازی ارسال می شود و نظارت بر حسن اجرای آن با این معاونت می باشد.لذا موضوع فیلتر این نرم افزار نیز از طریق دادستانی کل کشور پیگیری و به مرحله اجرا درآمده است.

خرم آبادی افزود: نرم افزار ویز در حقیقت یک ابزار جاسوسی متعلق به رژیم صهیونیستی می باشد که بمحض نصب بر روی گوشی به کلیه اطلاعات شخصی کاربر از جمله مسافرت ها و موقعیت جغرافیایی و سایر اطلاعات خصوصی وی دسترسی پیدا میکند و این امر نمی تواند برای امنیت مردم و کشور مشکلاتی ایجاد کند.

جزئیات فیلتر شدن اپلیکیشن waze + معرفی نرم افزار waze

معرفی اپلیکیشن جهت یابی Waze

«ویز» (Waze) یک اپلیکیشن جهت‌یابی جغرافیایی بر مبنای GPS است که برای گوشی های هوشمند طراحی شده است. این برنامه در سال ۲۰۱۳ توسط گوگل خریداری شد. همچنین در همان سال در کنگره‌ی جهانی موبایل، جایزه‌ی بهترین اپلیکیشن موبایل را کسب کرد. این برنامه‌ی رایگان برای سیستم عامل اندروید، ویندوز و iOS در دسترس است.

البته باید بدانید که Waze تنها یک اپلیکیشن جهت­‌یابی صرف نیست، بلکه یک برنامه‌ی اجتماعی هم هست. Waze با ایجاد ارتباط بین رانندگان، کمک می­‌کند که کاربران و رانندگان بتوانند گروه‌های محلی را شکل داده و موجب افزایش کیفیت روزانه‌ی رانندگی شود.

بعد از اجرای برنامه، نقشه‌ی محل فعلی قرارگیری شما، نمایش داده می­‌شود. می­‌توانید موقعیت فعلی خود و زمان تقریبی رسیدن به مقصد یا آدرس خانه و محل کار خود را با مخاطبان‌تان به اشتراک بگذارید. البته به یاد داشته باشید که استفاده از این قابلیت به این اپلیکیشن اجازه‌ی دسترسی و جست­‌وجو در مخاطبان را می‌­دهد.

بعد از تایپ‌­کردن مقصد مورد نظر، کاربران می­‌توانند از اطلاعات جاده‌ه­ا و ترافیک مسیر خود آگاه شوند. ولی وجه تمایز این اپلیکیشن با اپلیکیشن‌های مشابه این است که شما می‌توانید اطلاعاتی را به نقشه اضافه کنید. اگر در مسیر خود شاهد تصادفی بودید که منجر به ترافیک و مسدود شدن خیابان شده بود، می‌­توانید آن را ثبت کنید تا کاربران دیگر از آن مطلع شوند. همچنین می­‌توانید حضور پلیس، ساخت­‌وسازها و غیره را نیز به نقشه اضافه کنید.

اپلیکیشن Waze تنها به شما در زمینه‌ی ترافیک کمک نخواهد کرد بلکه، رستوران­‌ها، موزه‌­ها و پمپ بنزین­‌ها را هم نمایش می­‌دهد. هنگامی‌که به یک حادثه نزدیک شوید، یک پنجره‌ی کوچک (Pop Up) باز شده و می­‌توانید برای دیدن اطلاعات کامل‌­تر روی آن کلیک کنید. می­‌توانید تراکم ترافیک را گزارش کنید و حتی از ترافیک عکس بگیرید.

البته اگر در موقعیتی قرار گرفتید و متوجه شدید که اطلاعات نقشه نادرست است می­‌توانید آن را گزارش کنید. اگر بیش از یک مسیر برای رسیدن به مقصد وجود داشته باشد، Waze با توجه به اطلاعات ترافیکی، سریع­‌ترین مسیر را انتخاب می‌­کند. البته اگر چندین بار در مسیرهای موردنظر خود رانندگی کنید، این اپلیکیشن مسیری که ترجیح می­‌دهید را تشخیص خواهد داد.

برخلاف گوگل مپس (Google Maps)، این اپلیکیشن مسیرهای حمل­‌ونقل عمومی یا پیاده­‌روی را نشان نمی­‌دهد و به‌طور اختصاصی برای رانندگی طراحی شده است. شما می‌­توانید داده‌­های این برنامه را ذخیره کرده و اگر گوشی خود را عوض کردید، به‌راحتی با ارایه‌ی شماره موبایل ثبت‌شده‌ی خود، اطلاعات را به گوشی جدید منتقل کنید. اگر با خودروی خود زیاد سفر می‌­کنید و دوست ندارید که در ترافیک گیر کنید، این برنامه به کمک شما می‌آید؛ اگر معمولا از خودرو استفاده نمی‌­کنید بهتر است گوگل مپس (Google Map) را انتخاب کنید.

برای کسانی که به دنبال یک برنامه‌ی ترافیکی قابل اعتماد به‌جز برنامه‌ی اپل و گوگل مپس هستند، این برنامه ارزش دانلود را دارد.

مزایای نرم افزار waze

استفاده‌ی راحت در مسیریابی با توجه به اطلاعات ترافیکی
دسترسی به اطلاعات جاده‌ها
امکان اضافه کردن اطلاعات مثل حادثه، ساخت‌و‌ساز، حضور پلیس و غیره
اشتراک‌گذاری اطلاعات با مخاطبان

معایب نرم افزار waze

عدم دسترسی به اطلاعات مسیرهای حمل­‌ونقل عمومی و پیاده‌­روی

گردآوری: پورتال وهاران www.vaharan.ir

(Visited 1 times, 1 visits today)




پیشنهاد میشه بخونید : برای مشاهده جزئیات کامل این خبر «جزئیات فیلتر شدن اپلیکیشن waze + معرفی نرم افزار waze»اینجا را کلیک کنید. شفاف سازی:خبر فوق در سایت منبع درج شده و صرفا در این سایت بازنشر شده است .چنانچه به خبر فوق اعتراض دارید جهت حذف آن «اینجا» را کلیک کنید.

گزارش تخلف

تمامی مطالب از سایت های مجاز فارسی و ایرانی تهیه و جمع آوری شده است، در صورت وجود هرگونه مشکل از طریق صفحه گزارش تخلف اطلاع دهید.

اخبار برگزیده

هم اکنون میخوانند ..