تبلیغات ویژه

» خرید ممبر تلگرام »طراحی سایت و سئو »خرید فالوور و لایک »ادمین حرفه ای اینستاگرام »پکیج آموزش ارزهای دیجیتال »تبلیغات در اینستاگرام »خرید پیج اینستاگرام

مطالب مهم




آداب و رسوم عجیب و غریب سال نو در کشورهای جهان

قبل از سال نو در بسیاری از کشورها آداب و رسوم خاصی برگزار می شود که برخی از آنها جالب و برخی بسیار عجیب هستند.

به گزارش فستیوال نیوز، در برخی از کشورها برای پاک کردن انرژی منفی در سال نو از روی صندلی می پرند و یا در آب با جریان بالا شنا می کنند. نمونه هایی از این آیین ها در سال نو در کشورهای مختلف جهان در ذیل معرفی می شود.

مردم برزیل در شب سال نو لباس هایی به رنگ سفید پوشیده و در سواحل این کشور از هفت موج می پرند تا سال نو برای آنان سال شانس باشد. برخی از این افراد هدایای مختلفی مانند گل، جواهرات و آینه را به اقیانوس تقدیم می کنند.

در کشور فیلیپین لباس محلی رنگ روشن با خال های رنگی می پوشند و برای رهایی از روح پلید میوه می خورند. در برخی مناطق فیلیپین آتش بازی، نواختن موسیقی با صدای بلند و رقص و پایکوبی برگزار شده و با صدای بوق خودرو ارواح پلید را از خود دور می کنند. در کشور آرژانتین پوشیدن لباس سفید به معنای صلح بوده، لباس سبز به معنای پول بیشتر و رنگ قرمز نیز به معنای دیدار بیشتر با فرد مورد علاقه است.

در ایالات متحده بسیاری از افراد گرداگرد توپ در میدان تایمز جمع می شوند. در اکوادور نیز رژه با توپ آتش دارند و در نیمه شب تمثال ها را می سوزانند و بیشتر افراد مشهور نماد پاکیزگی برای دیگر افراد می شوند.

در استرالیا مانند فیلیپین افراد سرو صدای زیادی ایجاد می کنند. با قدم زدن در خیابان ها در نیمه شب و ایجاد سروصدای زیاد با قابلمه و ماهیتابه سال نو جشن گرفته می شود. ساعت 12 پل بندر سیدنی نمایش دیدنی از آتش بازی دارد.

در کلمبیا در نیمه شب افراد با چمدان خالی قدم می زنند و زمانی که پای آنان خارش داشته باشد بر این باورند که حتما سال آینده سفری به مکان های جالب خواهند داشت. در جنوب افریقا هم افراد و بخصوص در ژوهانسبورگ مبلمان قدیمی و دیگر ابزار آلات قدیمی را از پنجره به بیرون پرتاب می کنند.

در شیلی اگر افراد 12 دانه انگور و یک قاشق عدس را قورت دهند شانس آنان در سال جدید تغییر خواهد کرد. مردم شیلی معتقدند در سال نو رفتگان به سوی عزیزان خود باز می گردند.




پیشنهاد میشه بخونید : برای مشاهده جزئیات کامل این خبر «آداب و رسوم عجیب و غریب سال نو در کشورهای جهان»اینجا را کلیک کنید. شفاف سازی:خبر فوق در سایت منبع درج شده و صرفا در این سایت بازنشر شده است .چنانچه به خبر فوق اعتراض دارید جهت حذف آن «اینجا» را کلیک کنید.

گزارش تخلف

تمامی مطالب از سایت های مجاز فارسی و ایرانی تهیه و جمع آوری شده است، در صورت وجود هرگونه مشکل از طریق صفحه گزارش تخلف اطلاع دهید.

جستجو های اخبار روز

اخبار برگزیده

هم اکنون میخوانند ..