تبلیغات ویژه

» خرید ممبر تلگرام »طراحی سایت و سئو »خرید فالوور و لایک »ادمین حرفه ای اینستاگرام »پکیج آموزش ارزهای دیجیتال »تبلیغات در اینستاگرام »خرید پیج اینستاگرام

مطالب مهم




«مردان نقره‌ای» دانش‌آموزان را به کمپین «چهارشنبه بی‌خطر» دعوت می‌کنند

به گزارش گروه اجتماعی باشگاه خبرنگاران پویا؛ همزمان با فرا رسیدن ایام آخرین چهارشنبه سال و به حرمت شهدای آتش‌نشان، جمعی از اعضای سرای محله یاخچی‌آباد برای برگزاری مراسم چهارشنبه آخر سال دست به اقدام جالبی زدند.

دانش‌آموزان هنرمند این محله در پوشش «مردان نقره‌ای» با حضور در جمع دانش‌آموزان در مدارس مختلف با نشان دادن پیامهای هشداردهنده و آموزشی، آنها را به کمپین «چهارشنبه بی‌خطر» دعوت می‌کنند.

در این کمپین قرار است نوجوانان محله یاخچی‌آباد پولی بابت خرید ترقه، مواد آتش‌بازی و سایر مواد محترقه هزینه نکنند و به جای خرید این مواد، سهمی در امور خیر و نیکوکارانه مانند خرید لباس و کفش برای کودکان یتیم و نیازمند داشته باشند.

انتهای پیام/




پیشنهاد میشه بخونید : برای مشاهده جزئیات کامل این خبر ««مردان نقره‌ای» دانش‌آموزان را به کمپین «چهارشنبه بی‌خطر» دعوت می‌کنند»اینجا را کلیک کنید. شفاف سازی:خبر فوق در سایت منبع درج شده و صرفا در این سایت بازنشر شده است .چنانچه به خبر فوق اعتراض دارید جهت حذف آن «اینجا» را کلیک کنید.

گزارش تخلف

تمامی مطالب از سایت های مجاز فارسی و ایرانی تهیه و جمع آوری شده است، در صورت وجود هرگونه مشکل از طریق صفحه گزارش تخلف اطلاع دهید.

جستجو های اخبار روز

اخبار برگزیده

هم اکنون میخوانند ..