تبلیغات ویژه

» خرید ممبر تلگرام »طراحی سایت و سئو »خرید فالوور و لایک »ادمین حرفه ای اینستاگرام »پکیج آموزش ارزهای دیجیتال »تبلیغات در اینستاگرام »خرید پیج اینستاگرام

مطالب مهم




تولد 5 قلوها در شیراز/ نوزادان در بخش مراقبت‌های ویژه هستند

محمدرضا ذاکری در گفت‌وگو با خبرنگار تسنیم در شیراز اظهار داشت: بامداد امروز  مادر 25 ساله اهل یکی از روستاهای استان فارس، در هفته بیست و نهم بارداری با آمبولانس 115 به مرکز درمانی حضرت زینب(س) اعزام شد که به دلیل پارگی زودرس کیسه آب و دردهای زایمانی زودرس تحت عمل سزارین قرار گرفت. 

وی با اشاره به تولد 5 قلوها  گفت: مادر این نوزادان به مدت دو سال نازایی داشته و با استفاده از روش  IUI حاملگی انجام گرفته است و حاصل این زایمان چهار پسر و یک دختر بوده است.

ذاکری افزود: وزن این نوزادان بین 500 تا 1200گرم است و در حال حاضر با  توجه به وضعیتشان در بخش مراقبت‌های ویژه نوزادان این مرکز نگهداری می‎شوند.

بهرامی پزشک نوزادان درباره وضعیت کنونی نوزادان گفت: پنج قلوهای متولد شده به سرعت پس از تولد به بخش مراقبت‌های ویژه نوزادان منتقل شدند. 

وی با معرفی مشخصات این پنج قلوها افزود:  قل یک پسر با وزن 1020 گرم، قل دو  پسر با وزن 760 گرم، قل 3 پسر با وزن 1230 گرم، قل چهار دختر با وزن 770 گرم و قل 5  پسر با وزن 500 گرم است.

انتهای پیام/




پیشنهاد میشه بخونید : برای مشاهده جزئیات کامل این خبر «تولد 5 قلوها در شیراز/ نوزادان در بخش مراقبت‌های ویژه هستند»اینجا را کلیک کنید. شفاف سازی:خبر فوق در سایت منبع درج شده و صرفا در این سایت بازنشر شده است .چنانچه به خبر فوق اعتراض دارید جهت حذف آن «اینجا» را کلیک کنید.

گزارش تخلف

تمامی مطالب از سایت های مجاز فارسی و ایرانی تهیه و جمع آوری شده است، در صورت وجود هرگونه مشکل از طریق صفحه گزارش تخلف اطلاع دهید.

جستجو های اخبار روز

اخبار برگزیده

هم اکنون میخوانند ..