تبلیغات ویژه

» خرید ممبر تلگرام »طراحی سایت و سئو »خرید فالوور و لایک »ادمین حرفه ای اینستاگرام »پکیج آموزش ارزهای دیجیتال »تبلیغات در اینستاگرام »خرید پیج اینستاگرام

مطالب مهم




جزئیات زمان پرداخت عیدی۱۴هزار بازنشسته تامین اجتماعی خراسان جنوبی

به گزارش خبرگزاری مهر و به نقل از روابط عمومی تامین اجتماعی خراسان جنوبی مجید درویشی اظهارکرد:  پرداخت عیدی بازنشستگان و مستمری بگیران این سازمان به نحوی انجام خواهد شد که آن دسته از بازنشستگانی که حقوق ماهیانه خود را در اواخر ماه دریافت می کنند عیدی شان زودتر واریز شود.

وی اظهار کرد : براین اساس آن دسته از بازنشستگانی که ٢٧ هر ماه حقوق ماهیانه خود را از بانک رفاه کارگران دریافت می کنند، عیدی را در تاریخ ١٧ اسفند دریافت خواهند کرد.

وی تصریح کرد: عیدی بازنشستگانی که در ٢٧ هر ماه از سایر بانکها حقوق دریافت می کنند نیز در روز ١٨ اسفند واریز می شود.

درویشی گفت:همچنین مستمری بگیرانی که ٢٦ هر ماه حقوق دریافت می کنند در تاریخ ١٩ اسفند عیدی را دریافت می کنند.

وی بیان کرد: بازنشستگانی که حقوق ماهیانه خود را در تاریخ ٢٠ هر ماه دریافت می کنند، در تاریخ ٢١ اسفند عیدی را دریافت خواهند کرد.

به گفته وی عیدی کسانی که در تاریخ ٢٢ الی ٢٥ هر ماه حقوق دریافت می کنند نیز همراه با حقوق اسفند به حساب آنان واریز می شود.

مدیرکل تأمین اجتماعی خراسان جنوبی در پایان گفت: مطابق جدول ذیل بازنشستگان ومستمری بگیران می توانند جهت دریافت عیدی خود به شعب بانکها مراجعه کنند.

وی آمار بازنشستگان ومستمری بگیر خراسان جنوبی را ۱۴ هزار و ۲۳۹ نفر اعلام کرد و افزود:  با احتساب افراد تحت تکفلشان جمعیتی بیش از ۳۰هزار نفر را تشکیل می دهند .

 وی بیان داشت: در استان خراسان جنوبی ۱۱۰ هزار و ۹۶۵  نفر بیمه شده اصلی وجود دارد که با احتساب افراد تبعی شان ۲۹۹ هزار نفر از چتر حمایتی تأمین اجتماعی برخوردار هستند.




پیشنهاد میشه بخونید : برای مشاهده جزئیات کامل این خبر «جزئیات زمان پرداخت عیدی۱۴هزار بازنشسته تامین اجتماعی خراسان جنوبی»اینجا را کلیک کنید. شفاف سازی:خبر فوق در سایت منبع درج شده و صرفا در این سایت بازنشر شده است .چنانچه به خبر فوق اعتراض دارید جهت حذف آن «اینجا» را کلیک کنید.

گزارش تخلف

تمامی مطالب از سایت های مجاز فارسی و ایرانی تهیه و جمع آوری شده است، در صورت وجود هرگونه مشکل از طریق صفحه گزارش تخلف اطلاع دهید.

جستجو های اخبار روز

اخبار برگزیده

هم اکنون میخوانند ..