تبلیغات ویژه

» خرید ممبر تلگرام »طراحی سایت و سئو »خرید فالوور و لایک »ادمین حرفه ای اینستاگرام »پکیج آموزش ارزهای دیجیتال »تبلیغات در اینستاگرام »خرید پیج اینستاگرام

مطالب مهم




هوندا سیویک Type R 2017 رونمایی شد + تصاویر

هوندا سیویک Type R 2017 رونمایی شد + تصاویر

کمپانی هوندا، امروز و در نمایشگاه اتومبیل ژنو 2017 از Civic Type R 2017 رونمایی کرد و این نخستین مدل Type R خواهد بود که از بهار سال جاری در آمریکای شمالی عرضه می شود. این سیویک فقط مدل هاچ بک دارد و شاید یکی از بهترین سیویک هایی باشد که تا کنون تولید شده است. هوندا سیویک Type R از پیشرانه دو لیتری توربو 4 با توان 306 اسب بخار برخوردار است و از سیستم زمانبندی سوپاپ هوندا، VTEC نیز در آن استفاده شده است. یک گیربکس دنده ای 6 سرعته نیز در اختیار راننده قرار دارد که با سیستم اتوماتیک هماهنگ شده است. در ادامه خبر با تک شات همراه باشید.


سیویک Type R از سیستم تعلیق منحصر بفردی برخوردار است که دامپر، فنر و بوش کالیبراسیون خاص خود را داراست و شامل سیستم تعلیق جلوی دو محوری با بازوهای پایینی آلومینیومی، تعلیق تطبیقی چهار چرخ، دیفرانسیل جلو با لغزش محدود، و یک سیستم فرمان الکتریکی سازگار با نسبت دنده می شود. برای توقف این اتومبیل از ترمزهای Brembo در تمامی 4 طرف استفاده شده است. تمامی مدل های این سیویک از چرخ های استاندارد 20 اینچی بهره می برند.


این مدل در مقایسه با سیویک هاچ بک استاندارد از بدنه ای با 38% استحکام بیشتر و 45% مقاومت بیشتر در مقابل چرخش برخوردار است. Type R همچنین حدود 16 کیلو از مدل استاندارد سبک تر است که به دلیل استفاده از فولاد مقاوم و درپوش کاپوت آلومینیومی است. این اتومبیل از سه حالت رانندگی نیز برخوردار است: Comfort، Sport و +R که همگی آنها تنظیماتی را در فرمان، دریچه گاز، دامپر و سیستم کنترل پایداری تغییر می دهند. در مدل استاندارد Type R از سیستم اینفوتینمنت هوندا با نمایشگر 7 اینچی، جهت یاب، امکان سازگاری با اندروید اتو و اپل کارپلی، بلندگوی 540 واتی، چراغ های جلوی LED، صندلی های اسپرت و فرمانی با پوشش چرم استفاده شده است.


تمامی مدل های Civic Type R در کارخانه هوندا در انگلستان و موتورهای مورد استفاده در آنها توسط کارخانجات هوندا در امریکا تولید خواهند شد. هنوز قیمتی برای این خودرو اعلام نشده است اما انتظار می رود که سیویک Type R 2017 حدود 30 هزار دلار قیمت گذاری شود.

هوندا سیویک هوندا هوندا سیویک سیویک هوندا هوندا
همچنین بخوانید



پیشنهاد میشه بخونید : برای مشاهده جزئیات کامل این خبر «هوندا سیویک Type R 2017 رونمایی شد + تصاویر»اینجا را کلیک کنید. شفاف سازی:خبر فوق در سایت منبع درج شده و صرفا در این سایت بازنشر شده است .چنانچه به خبر فوق اعتراض دارید جهت حذف آن «اینجا» را کلیک کنید.

گزارش تخلف

تمامی مطالب از سایت های مجاز فارسی و ایرانی تهیه و جمع آوری شده است، در صورت وجود هرگونه مشکل از طریق صفحه گزارش تخلف اطلاع دهید.

اخبار برگزیده

هم اکنون میخوانند ..