ساعت: 14:48 منتشر شده در مورخ: 1395/12/17 شناسه خبر: 1057245
پل سید الشهدای شهر زنجان از سال 89 آغاز به کار شده، امروز پس از گذشت هفت سال هنوز به بهره بردرای نرسیده است.
به گزارش شبکه اطلاع رسانی راه دانا؛ به نقل از مهرزنجان، اجرای پل سید الشهدا از سال 89 در سه فاز اجرایی شده است که آخرین فاز این پل که شامل بخش روگذر است، قرار بود تا آذر ماه به پایان رسیده و شهروندان شاهد بهره برداری از این پل باشند.
این روزها با اجرای بیش از 92 درصدی پل سید الشهدا شاهد نفسهای به شمارش افتاده برای اتمام پروژه هفت ساله در زنجان هستیم که بنابه گفته حبیب الله یگانه شهردار زنجان تاکنون 30میلیارد و 400 میلیون تومان برای ساخت آن پروژه صرف شده است.
که این مبلغ به جز هزینهکرد در تملکات بوده است واز محل اعتبارات استانی 6 میلیارد و 900 میلیون تومان و ادارهکل راه و شهرسازی شش میلیارد و 300 میلیون تومان به عنوان شرکای کار، پرداخت کردهاند.
افتتاح این پل علاوه بر اینکه برای مردم اهمیت بالایی دارد و مردم چشم انتظار افتتاح این پل هستند، برای مسئولان شهرداری و شورای شهر نیز اهمیت بالایی دارد و تاکنون چند بار وعده افتتاح این پل از سوی مسئولان داده شده است.
فخرالدین رستمی عضو شورای شهر زنجان در تاریخ 6 آبان 1394 از افتتاح این پل در سال 94 خبر داده و گفت: در صورت مساعد بودن وضعیت آب و هوا برای ساخت و ساز پل سیدالشهداء تا پایان سالجاری به بهره برداری می رسد.
بعد از این نیز در تاریخ 26 دی ماه رئیس شورای اسلامی شهر زنجان در گفت و گو با خبرنگار مهرزنجان، با بیان اینکه پل سیدالشهداء تا 10 ماه دیگر تکمیل می شود، گفت: طولانی شدن پروژه پل سیدالشهداء مورد پذیرش نیست.
شهردار زنجان در مصاحبه ای دیگر از افتتاح پل سید الشهداء زنجان طی مهرماه سال جاری خبر داده بود.
وعده و وعیدهای افتتاح این پل هنوز نتوانسته خود را به واقعیت برساند و مردم برای افتتاح این پل هنوز هم چشم انتظار هستند.
در روزهای پایانی سال 1395 عملیات ساخت و ساز در این پل هنوز ادامه دارد ولی با توجه به پیشرفت کار این پروژه، می توان گفت که سال 1395 نیز افتتاح این پل را نخواهد دید تا شاید سالی دیگر...
و این هم تصویری از پل سیدالشهداء زنجان که در صورت نهایی شدن، این پروژه به شکل بالا در خواهد آمد.
امید است با تلاش و همکاری مسئولان، این پل در آینده ای نه چندان دور افتتاح و علاوه بر اینکه بر پیکره شهر زیبایی خاصی می دهد، ترافیک خیام را کمی روان تر کرده و از همه مهم تر لقب طولانی ترین پروژه جهان را به خود نگیرد!.
انتهای پیام/