تبلیغات ویژه

» خرید ممبر تلگرام »طراحی سایت و سئو »خرید فالوور و لایک »ادمین حرفه ای اینستاگرام »پکیج آموزش ارزهای دیجیتال »تبلیغات در اینستاگرام »خرید پیج اینستاگرام

مطالب مهم




پورمحمدی: نگاهمان به بسیج دانشجویی فراتر از تشکل دانشجویی است/ سردار کریمیان: تعامل بسیار خوب سپاه و دانشگاه های استان

ساعت: 15:11 منتشر شده در مورخ: 1395/12/17 شناسه خبر: 1057757

در بازدید سردار غیب‌پرور از بسیج‌دانشجویی دانشگاه‌تبریز مطرح‌شد؛

رئیس دانشگاه تبریز در بازدید سردار غیب پرور از بسیج دانشجویی این دانشگاه گفت: اعتقادمان به بسیج دانشجویی بیش از یک تشکل دانشجویی است و بین دانشگاه و بسیج دانشجویی تعامل خوبی برقرار است.

به گزارش شبکه اطلاع رسانی راه دانا به نقل از زیتون، پیش از ظهر امروز در حاشیه حضور سردار غیب پرور در دانشگاه تبریز، جلسه‌ای خودمانی با بسیجیان این دانشگاه و با حضور جمع محدودی از دانشجویان بسیجی، فرمانده سپاه عاشورا، رییس دانشگاه تبریز و مسئول بسیج دانشجویی این دانشگاه برگزار گردید.

در ابتدای این جلسه حسین قنبری، مسئول بسیج دانشجویی دانشگاه تبریز گزارشی از فعالیت های بسیج دانشجویی دانشگاه ارائه داد.

همچنین پورمحمدی، رییس دانشگاه در این دیدار با تشکر از سردار غیب پرور به دلیل حضور در دانشگاه تبریز، گفت: تبریز اسطوره تاریخ است. آذربایجان هم سر ایران است و هم سر (راز) ایران است. دانشگاه تبریز هم سابقه ای درخشان در کشورمان دارد.

وی تصریح کرد: دانشگاه تبریز به لحاظ رتبه‌بندی، پنجمین دانشگاه کشور هستیم؛ دانشگاه را نباید صرفا در آموزش خلاصه کرد. دانشگاه باید کارخانه انسان سازی باشد، همانطوری‌که شهید باکری در این دانشگاه رشد کرد. این دانشگاه مشهدالشهدای دانشگاه‌های کشور است.

رییس دانشگاه تبریز اظهار داشت: ما اعتقادمان به بسیج دانشجویی بیش از یک تشکل دانشجویی است و به همین سبب، بسیج دانشجویی این دانشگاه خیلی فعال است و بین دانشگاه و بسیج دانشجویی تعامل بسیار خوبی برقرار است.

سردار کریمیان هم در این مراسم خاطر نشان کرد: با حفظ اصول و چارچوب های انقلابی و با رویکرد تعامل می‌توانیم نتایج خیلی خوبی بگیریم. تعامل بسیار خوبی بین سپاه عاشورا و دانشگاه های استان برقرار است. البته باید بیش از گذشته همکاری ها افزایش یابد.




پیشنهاد میشه بخونید : برای مشاهده جزئیات کامل این خبر «پورمحمدی: نگاهمان به بسیج دانشجویی فراتر از تشکل دانشجویی است/ سردار کریمیان: تعامل بسیار خوب سپاه و دانشگاه های استان»اینجا را کلیک کنید. شفاف سازی:خبر فوق در سایت منبع درج شده و صرفا در این سایت بازنشر شده است .چنانچه به خبر فوق اعتراض دارید جهت حذف آن «اینجا» را کلیک کنید.

گزارش تخلف

تمامی مطالب از سایت های مجاز فارسی و ایرانی تهیه و جمع آوری شده است، در صورت وجود هرگونه مشکل از طریق صفحه گزارش تخلف اطلاع دهید.

اخبار برگزیده

هم اکنون میخوانند ..