تبلیغات ویژه

» خرید ممبر تلگرام »طراحی سایت و سئو »خرید فالوور و لایک »ادمین حرفه ای اینستاگرام »پکیج آموزش ارزهای دیجیتال »تبلیغات در اینستاگرام »خرید پیج اینستاگرام

مطالب مهم




جلسه شورای آموزش و پرورش اصلاندوز برگزار شد+عکس

ساعت: 15:46 منتشر شده در مورخ: 1395/12/17 شناسه خبر: 1057750

جلسه شورای آموزش و پرورش اصلاندوز با حضور بخشدار و اعضای شورا برگزار شد.

به گزارش شبکه اطلاع رسانی راه دانا؛ به نقل از ارس تبار،"قدرت مهرآوران" سرپرست اداره آموزش و پرورش اصلاندوز امروز در این جلسه ضمن ارائه گزارشی از عملکرد مصوبات جلسات قبلی،حضور و همکاری مستمر و موثر اعضای شورای آموزش و پرورش در جلسات شورا را زمینه اجرای مطلوب طرح و برنامه ها آموزشی و پرورشی عنوان کرد.

وی با تشریح دستورات جلسه اظهار امیدواری کرد که با رهنمودهای ارزنده اعضای شورا بتوانیم برنامه ریزی دقیقی در پیشبرد اهداف آموزشی و پرورشی منطقه داشته باشیم .

"سید عباس مینایی" بخشدار اصلاندوز نیز از اقدامات انجام یافته در آموزش و پرورش قدردانی کرد و گفت:آموزش و پرورش بعنوان یکی از اصلی ترین نهادهای فرهنگ ساز جامعه، نقشی کلیدی و حساس در جامعه دارد و اگر با برنامه ریزی و علم و دانش پیش برود در رشد و بالندگی جامعه نقشی ماندگارخواهد داشت.

وی خواستار مشارکت همه دستگاه‌ها،نهادها و مردم در آموزش و پرورش شد و افزود:آموزش و پرورش متعلق به همه است و پیشرفت و تعالی آن نیز باعث پیشرفت و تعالی جامعه می‌شود پس باید همه نهاد های دولتی و مردم آموزش و پرورش را یاری کنند.

مینایی در ادامه با انتقاد از عملکرد اداره کل نوسازی و تجهیز مدارس استان اردبیل نسبت به بلاتکلیفی مدرسه توحید اسمعلی کندی و سالن هنرستان علم و صنعت اصلاندوز از مدیر کل نوسازی استان خواست نسبت به حل مسایل و موانع موجود در ادامه ساخت این پروژه ها اقدام کند.

بخشدار اصلاندوز همچنین از بهره برداری و افتتاح مدرسه شبانه روزی دخترانه در قشلاق بایاندور در سال آینده خبر داد و گفت:این مدرسه در سالتحصیلی آینده در اختیار دانش آموزان روستاها و قشلاقات قرار خواهد گرفت.

گفتنی است،سیاستها و برنامه های آموزش و پرورش منطقه ،حفاظت فزیکی مدارس در ایام تعطیلات نوروزی، برنامه ریزی جهت اسکان فرهنگیان و مهمانان نوروزی در مدرسه شبانه روزی، درختکاری در حیاط اداره و مدارس از جمله موارد مورد بحث در این جلسه بود.

در پایان از اعضای شورای آموزش و پرورش اصلاندوز و همچنین اصحاب رسانه با اهدای هدایا و لوح سپاس تجلیل بعمل آمد.

انتهای پیام/




پیشنهاد میشه بخونید : برای مشاهده جزئیات کامل این خبر «جلسه شورای آموزش و پرورش اصلاندوز برگزار شد+عکس»اینجا را کلیک کنید. شفاف سازی:خبر فوق در سایت منبع درج شده و صرفا در این سایت بازنشر شده است .چنانچه به خبر فوق اعتراض دارید جهت حذف آن «اینجا» را کلیک کنید.

گزارش تخلف

تمامی مطالب از سایت های مجاز فارسی و ایرانی تهیه و جمع آوری شده است، در صورت وجود هرگونه مشکل از طریق صفحه گزارش تخلف اطلاع دهید.

جستجو های اخبار روز

اخبار برگزیده

هم اکنون میخوانند ..