تبلیغات ویژه

» خرید ممبر تلگرام »طراحی سایت و سئو »خرید فالوور و لایک »ادمین حرفه ای اینستاگرام »پکیج آموزش ارزهای دیجیتال »تبلیغات در اینستاگرام »خرید پیج اینستاگرام

مطالب مهم




فرهیختگان مؤلفه های حجاب و عفاف را به صورت شایسته در دانشگاه مراعات کنند

ساعت: 15:46 منتشر شده در مورخ: 1395/12/17 شناسه خبر: 1057429

رئیس دانشگاه آزاد خلخال برشمردن اهمیت حجاب و عفاف، شاخصه و امتیاز دانشجویان متعهد و مؤمن را حجاب و پوشش مناسب دانست و افزود: امروز انتظار از فرهیختگان دانشگاهی این است که مؤلفه های حجاب و عفاف را به صورت شایسته ای در دانشگاه مراعات نمایند.

به گزارش شبکه اطلاع رسانی راه دانا به نقل از کوثرخبر، جلسه  حجاب و عفاف امروز با حضور هیأت رئیسه، مدیران، مسئولان و کارشناسان فرهنگی دانشگاه آزاد اسلامی واحد خلخال به منظور رفع معضلات فرهنگی و ایجاد راهکارهای پیشگیری از آن در دفتر ریاست این واحد برگزار شد.

دکتر حجت اله درخشان، رئیس دانشگاه آزاد اسلامی خلخال در این جلسه گفت: حجاب و عفاف از مباحث مهم جامعه اسلامی می باشد که در آموزه های دینی و احادیث پیامبر و ائمه اطهار به آن تاکید فراوان شده است.

وی با برشمردن اهمیت حجاب و عفاف، شاخصه و امتیاز دانشجویان متعهد و مؤمن را حجاب و پوشش مناسب دانست و افزود: امروز انتظار از فرهیختگان دانشگاهی این است که مؤلفه های حجاب و عفاف را به صورت شایسته ای در دانشگاه مراعات نمایند.

این مسئول اظهار داشت: امر به معروف و نهی از منکر و همچنین تذکر و مشاوره جزو ویژگی های اخلاقی و اسلامی در زمینه توسعه فرهنگ حجاب در جامعه است که امیدوارم در دانشگاه ها  این گونه اقدامات موثر در رأس برنامه های فرهنگی عفاف و حجاب قرار گیرد.

این مقام دانشگاهی ضمن اعلام حمایت خود از بخشنامه فرهنگی حجاب وعفاف دانشگاه آزاد اسلامی افزود: ترویج حجاب و عفاف در دانشگاه ها تنها از طریق ایجاد زیرساختهای فرهنگی قابل پیشگیری است و کارهای مقطعی نمی تواند در بهبود معضلات فرهنگی موثر واقع شود.

دکتر درخشان با بیان اینکه وظیفه مسئولین دانشگاه فراهم نمودن فضای آرام و پاک علمی برای تحصیل دانشجویان است افزود: برگزاری نمایشگاه های عفاف و حجاب، نصب تصاویر و نوشته هایی با موضوع حجاب در محوطه دانشگاه، اطلاع رسانی وسیع در خصوص پوشش مناسب و رعایت شئونات اسلامی و توزیع منشور حجاب و عفاف در بین دانشجویان را از جمله برنامه هایی مناسب برای ترویج فرهنگ حجاب در دانشگاه است.

رئیس دانشگاه آزاد اسلامی واحد خلخال ضمن تقدیر از فعالیتهای انجام شده در دانشگاه در راستای ترویج فرهنگ حجاب و عفاف اضافه کرد تقویت فرهنگ حجاب و عفاف در فضای فرهنگی دانشگاه بدون مشارکت کارکنان، دانشجویان و اساتید امکان پذیر نمی باشد و در این راستا باید تمامی مسئولین دانشگاه تلاش و همت مضاعف داشته باشند.

در ادامه این جلسه معاونین، مدیران و کارشناسان نقطه نظرات خود را مطرح و ارائه و با پیشنهادات مختلف در جهت کم کردن معضلات فرهنگی خواهان برگزاری جلسات متعدد و ایجاد کارگروه و کارگاه های مختلف جهت آسیب شناسی، بسترسازی و زیرساخت های لازم و همچنین افزایش سمینارها و جلسات تخصصی در باب حجاب و عفاف در سطح واحد شدند.

فرهیختگان مؤلفه های حجاب و عفاف را به صورت شایسته در دانشگاه مراعات کنند

انتهای پیام/




پیشنهاد میشه بخونید : برای مشاهده جزئیات کامل این خبر «فرهیختگان مؤلفه های حجاب و عفاف را به صورت شایسته در دانشگاه مراعات کنند»اینجا را کلیک کنید. شفاف سازی:خبر فوق در سایت منبع درج شده و صرفا در این سایت بازنشر شده است .چنانچه به خبر فوق اعتراض دارید جهت حذف آن «اینجا» را کلیک کنید.

گزارش تخلف

تمامی مطالب از سایت های مجاز فارسی و ایرانی تهیه و جمع آوری شده است، در صورت وجود هرگونه مشکل از طریق صفحه گزارش تخلف اطلاع دهید.

اخبار برگزیده

هم اکنون میخوانند ..