تبلیغات ویژه

» خرید ممبر تلگرام »طراحی سایت و سئو »خرید فالوور و لایک »ادمین حرفه ای اینستاگرام »پکیج آموزش ارزهای دیجیتال »تبلیغات در اینستاگرام »خرید پیج اینستاگرام

مطالب مهم




بجنورد، قهرمان مسابقات تنیس دختران خراسان شمالی شد

ساعت: 14:27 منتشر شده در مورخ: 1395/12/17 شناسه خبر: 1056989

مسابقات تنیس روی میز دختران خراسان شمالی که به میزبانی شهرستان گرمه برگزار شده بود با قهرمانی تیم شهرستان بجنورد خاتمه یافت.

به گزارش شبکه اطلاع رسانی راه دانا؛ به نقل از گرمه، باقری مدیر آموزش و پرورش شهرستان گرمه از برگزاری مسابقات تنیس روی میز دختران خراسان شمالی به میزبانی شهرستان گرمه خبر داد و افزود: در این دوره از مسابقات بیش از 120 دانش آموز از شهرستان های مختلف استان حضور داشتند.

وی ادامه داد: این مسابقات در سه مقطع ابتدایی، متوسطه اول و متوسطه دوم در محل سالن آزادی شهرستان گرمه برگزار گردید.

باقری با بیان اینکه این مسابقات با هدف ترویج ورزش در بین دختران و افزایش سطح سلامت جامعه زنان برگزار شده بود افزود: در پایان مسابقات تنیس روی میز دختران خراسان شمالی و در رده گروهی، تیم بجنورد مقام قهرمانی را از آن خود کرد.

وی اظهار داشت: تیم های شهرستانهای گرمه و اسفراین نیز به ترتیب در جایگاه های دوم و سوم ایستادند.

لنگری معاون تربیت بدنی اداره کل آموزش و پرورش خراسان شمالی نیز در مراسم اختتامیه این مسابقات از چهار برابر شدن اعتبارات ورزشی در سال 96 خبر داد و افزود: خدمات دولت تدبیر و امید در حوزه های ورزشی، نسبت به دولت های گذشته متفاوت تر و متنوع تر بوده است.

انتهای پپام/




پیشنهاد میشه بخونید : برای مشاهده جزئیات کامل این خبر «بجنورد، قهرمان مسابقات تنیس دختران خراسان شمالی شد»اینجا را کلیک کنید. شفاف سازی:خبر فوق در سایت منبع درج شده و صرفا در این سایت بازنشر شده است .چنانچه به خبر فوق اعتراض دارید جهت حذف آن «اینجا» را کلیک کنید.

گزارش تخلف

تمامی مطالب از سایت های مجاز فارسی و ایرانی تهیه و جمع آوری شده است، در صورت وجود هرگونه مشکل از طریق صفحه گزارش تخلف اطلاع دهید.

جستجو های اخبار روز

اخبار برگزیده

هم اکنون میخوانند ..