تبلیغات ویژه

» خرید ممبر تلگرام »طراحی سایت و سئو »خرید فالوور و لایک »ادمین حرفه ای اینستاگرام »پکیج آموزش ارزهای دیجیتال »تبلیغات در اینستاگرام »خرید پیج اینستاگرام

مطالب مهم




قاتل 6 شهروند اراکی به قصاص در ملاء عام محکوم شد

ایرنا:  عباس صحرایی قاتلی است که در سپیده دم 22 دی ماه سال جاری اقدام به کشتار هولناک دو خانواده اراکی با اسلحه کرده بود و با تلاش نیروی انتظامی شناسایی و به چنگال قانون افتاد. 


نشست علنی محاکمه این قاتل صبح روز سه شنبه توسط قاضی محمد رضا رحمتی برگزار شد که در آن عباس صحرایی متهم ردیف اول این پرونده به جرم مباشرت در 6 فقره قتل عمدی به 6 بار قصای نفس( اعدام در ملا عام) در منطقه شهرک علی ابن ابیطالب( فوتبال اراک) محکوم شد. 


این قاتل همچنین به دلیل حمل و نگهداری یک قبضه اسلحه کلاشینکف و 57 فشنگ به هفت سال حبس تعزیری درجه پنج و به جرم اخلال در نظم عمومی به یک سال تعزیری درجه پنجم و 74 ضربه شلاق محکوم شد. 


رضا صحرایی متهم درجه دوم این پرونده نیز به جرم معاونت در قتل 6 شهروند اراکی، خرید و نگهداری یک قبضه اسلحه کلاشینکف، 57 فشنگ و ترغیب متهم درجه اول به اقدام به قتل به 55 سال حبس و 2 سال اقامت اجباری در شهرستان ایذه محکوم شد. 


متهمان از امروز به مدت 20 روز فرصت فرجام خواهی دارند. 


بامداد 22 دی ماه سال جاری جوانی 27 ساله در 2 مرحله با سلاح گرم، جان 6 تن از شهروندان اراکی را گرفت. 


قاتل که به دلیل انتقام جویی جان شش نفر از شهروندان اراکی گرفت، ظرف 14 ساعت با تلاش عوامل امنیتی و اطلاعاتی دستگیر و به مراجع قضایی تحویل شد. 




پیشنهاد میشه بخونید : برای مشاهده جزئیات کامل این خبر «قاتل 6 شهروند اراکی به قصاص در ملاء عام محکوم شد»اینجا را کلیک کنید. شفاف سازی:خبر فوق در سایت منبع درج شده و صرفا در این سایت بازنشر شده است .چنانچه به خبر فوق اعتراض دارید جهت حذف آن «اینجا» را کلیک کنید.

گزارش تخلف

تمامی مطالب از سایت های مجاز فارسی و ایرانی تهیه و جمع آوری شده است، در صورت وجود هرگونه مشکل از طریق صفحه گزارش تخلف اطلاع دهید.

جستجو های اخبار روز

اخبار برگزیده

هم اکنون میخوانند ..