تبلیغات ویژه

» خرید ممبر تلگرام »طراحی سایت و سئو »خرید فالوور و لایک »ادمین حرفه ای اینستاگرام »پکیج آموزش ارزهای دیجیتال »تبلیغات در اینستاگرام »خرید پیج اینستاگرام

مطالب مهم




یک رستوران به دلیل رعایت نکردن موازین بهداشتی درکیش پلمپ شد

به گزارش ایرنا از مرکز توسعه سلامت کیش ،دکتر محمد رضا رضانیا اظهار کرد : این رستوران براساس ماده 13 قانون مواد خوراکی، آشامیدنی، آرایشی و بهداشتی، به دلیل بی توجهی به توصیه های بازرسان و رعایت نکردن موازین بهداشتی پلمپ و تعطیل شد.
وی افزود: بازرسی از اماکن تهیه و توزیع مواد غذایی و کافی‌شاپ‌ها با حساسیت بیشتری مورد بررسی قرارمی گیرد و همه متصدیان ملزم به رعایت قوانین و مقررات بهداشتی در اماکن تهیه و توزیع مواد غذایی هستند.
رئیس مرکز توسعه سلامت کیش افزود: تهیه غذای سالم و رعایت صحیح بهداشت محیط، و بهداشت فردی از مواردی هستند که بازرسان به آنها توجه خاصی دارند که در صورت مشاهده هر گونه تخلف در این مورد ابتدا اخطار و سپس در صورت عدم رفع نواقص در مهلت مقرر از ادامه فعالیت آنها جلوگیری و به مراجع قانونی ارجاع داده خواهند شد.
وی تاکید کرد : گردشگران و کیشوندان در صورت داشتن هر گونه شکایت بهداشتی می توانند در وقت اداری به شماره تلفن 07644423311 تماس حاصل کنند.
طرح بسیج سلامت نوروزی به منظور جلوگیری از بیماریهای منتقله از طریق آب و غذا از اول اسفند ماه در جزیره کیش آغاز شده است .
1630*1641/ دریافت کننده : مریم زبان دان - انتشار دهنده : امیر برزی

انتهای پیام /*



پیشنهاد میشه بخونید : برای مشاهده جزئیات کامل این خبر «یک رستوران به دلیل رعایت نکردن موازین بهداشتی درکیش پلمپ شد»اینجا را کلیک کنید. شفاف سازی:خبر فوق در سایت منبع درج شده و صرفا در این سایت بازنشر شده است .چنانچه به خبر فوق اعتراض دارید جهت حذف آن «اینجا» را کلیک کنید.

گزارش تخلف

تمامی مطالب از سایت های مجاز فارسی و ایرانی تهیه و جمع آوری شده است، در صورت وجود هرگونه مشکل از طریق صفحه گزارش تخلف اطلاع دهید.

جستجو های اخبار روز

اخبار برگزیده

هم اکنون میخوانند ..