تبلیغات ویژه

» خرید ممبر تلگرام »طراحی سایت و سئو »خرید فالوور و لایک »ادمین حرفه ای اینستاگرام »پکیج آموزش ارزهای دیجیتال »تبلیغات در اینستاگرام »خرید پیج اینستاگرام

مطالب مهم




دلخراش‌ترین و وحشتناک‌ترین مصدومان چهارشنبه‌سوری 95 + تصاویر

اما در سال های اخیر، این آیین ایرانی از روشن کردن آتش و خوردن آجیل فاصله گرفته و به «چهارشنبه‌سوزی» تبدیل شده است.

هر سال از نیمه دوم اسفند، صداهای گوش خراش ترقه و وسایل آتش بازی که توسط هر دست فروشی در گوشه و کنار شهر فروش می‌روند، به گوش می‌رسد و از دانش آموز اول دبستانی گرفته تا جوانان، همگی این وسایل خطرناک را خریداری می کنند.

با نزدیک شدن به چهارشنبه آخر سال، این ابزار و وسایل پرخطر ترس و دلهره در دل بسیاری از مردم می‌اندازند به طوری که بسیاری از مادران نگران این موضوع هستند که فرزندشان در کام این آتش بازی ها و ترقه ها دچار سوختگی نشوند و از آن بدتر، بینایی و اعضای بدنشان را از دست ندهند.

گفتنی است؛ در راستای فرهنگسازی و جلوگیری از اقدامات پرخطر در شب چهارشنبه‌سوری، رسانه ها، هنرمندان و برخی از نهادهای مردمی هر سال با انتشار تصاویر تلخ و وحشتناک از نابینا شدن افراد، قطع عضو، بروز سوختگی‌های شدید و جراحت‌های وحشتناک به جوانان هشدار می‌دهند.

در ادامه تصاویری از حوادث دلخراش که در چهارشنبه سوری سال گذشته برای جوانان و نوجوانان اتفاق افتاده و به دلیل شدت جراحت در ناحیه چشم به بیمارستان فارابی مراجعه کرده اند، مشاهده می کنید.

دلخراش‌ترین و وحشتناک‌ترین مصدومان چهارشنبه‌سوری 95 + تصاویر دلخراش‌ترین و وحشتناک‌ترین مصدومان چهارشنبه‌سوری 95 + تصاویر دلخراش‌ترین و وحشتناک‌ترین مصدومان چهارشنبه‌سوری 95 + تصاویر دلخراش‌ترین و وحشتناک‌ترین مصدومان چهارشنبه‌سوری 95 + تصاویر دلخراش‌ترین و وحشتناک‌ترین مصدومان چهارشنبه‌سوری 95 + تصاویر دلخراش‌ترین و وحشتناک‌ترین مصدومان چهارشنبه‌سوری 95 + تصاویر دلخراش‌ترین و وحشتناک‌ترین مصدومان چهارشنبه‌سوری 95 + تصاویر دلخراش‌ترین و وحشتناک‌ترین مصدومان چهارشنبه‌سوری 95 + تصاویر دلخراش‌ترین و وحشتناک‌ترین مصدومان چهارشنبه‌سوری 95 + تصاویر دلخراش‌ترین و وحشتناک‌ترین مصدومان چهارشنبه‌سوری 95 + تصاویر دلخراش‌ترین و وحشتناک‌ترین مصدومان چهارشنبه‌سوری 95 + تصاویر دلخراش‌ترین و وحشتناک‌ترین مصدومان چهارشنبه‌سوری 95 + تصاویر دلخراش‌ترین و وحشتناک‌ترین مصدومان چهارشنبه‌سوری 95 + تصاویر دلخراش‌ترین و وحشتناک‌ترین مصدومان چهارشنبه‌سوری 95 + تصاویر

انتهای پیام/




پیشنهاد میشه بخونید : برای مشاهده جزئیات کامل این خبر «دلخراش‌ترین و وحشتناک‌ترین مصدومان چهارشنبه‌سوری 95 + تصاویر»اینجا را کلیک کنید. شفاف سازی:خبر فوق در سایت منبع درج شده و صرفا در این سایت بازنشر شده است .چنانچه به خبر فوق اعتراض دارید جهت حذف آن «اینجا» را کلیک کنید.

گزارش تخلف

تمامی مطالب از سایت های مجاز فارسی و ایرانی تهیه و جمع آوری شده است، در صورت وجود هرگونه مشکل از طریق صفحه گزارش تخلف اطلاع دهید.

اخبار برگزیده

هم اکنون میخوانند ..