تبلیغات ویژه

» خرید ممبر تلگرام »طراحی سایت و سئو »خرید فالوور و لایک »ادمین حرفه ای اینستاگرام »پکیج آموزش ارزهای دیجیتال »تبلیغات در اینستاگرام »خرید پیج اینستاگرام

مطالب مهم




افزایش 88 درصدی صادرات خوراک دام و طیور

افزایش 88 درصدی صادرات خوراک دام و طیوربه گزارش گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از مشهد، رئیس اداره قرنطینه و امنیت زیستی اداره کل دامپزشکی خراسان رضوی گفت: صادرات خوراک دام و طیور از ابتدای سال تا کنون 3800 تن به ارزش بیش از یک میلیون و 930 هزار دلار بوده است.

مسعود ابراهیمی افزود: این رقم نسبت به مدت مشابه پارسال ازنظر وزنی 1810 تن افزایش داشته و مقصد آن نیز کشورهای افغانستان،ترکمنستان وعراق بوده است.

ابراهیمی درباره صادرات خوراک دام و طیور نیز اعلام داشت: خوراک دام و طیور تولید شده در استان که با مجوز این اداره کل تولید و صادر شده است جزء با کیفیت ترین خوراک منطقه بوده که حاصل تلاش بیش از 60کارخانه دارای مجوز از این اداره کل در اقصی نقاط استان است.

او یادآور شد کلیه محموله های مرتبط با دام و طیور در سامانه یکپارچه قرنطینه دامی سازمان دامپزشکی کشور به صورت آنلاین ثبت می شود.
ابراهیمی با اشاره به دقت در بررسی محموله های صادراتی و وارداتی و نقش مستقیم آن در سلامت جامعه و اقتصاد کشور یادآور شد: پذیرش محموله های صادراتی مرتبط با دام و طیور جمهوری اسلامی در دیگر کشورها منوط به داشتن گواهی معتبر دامپزشکی است و این مهم در زمینه محموله های وارداتی نیز صادق است و تا محموله ای دارای گواهی معتبر دامپزشکی از کشور مبدا نباشد، اجازه ورود به کشور را نخواهد داشت.
انتهای پیام// ف ح




پیشنهاد میشه بخونید : برای مشاهده جزئیات کامل این خبر «افزایش 88 درصدی صادرات خوراک دام و طیور»اینجا را کلیک کنید. شفاف سازی:خبر فوق در سایت منبع درج شده و صرفا در این سایت بازنشر شده است .چنانچه به خبر فوق اعتراض دارید جهت حذف آن «اینجا» را کلیک کنید.

گزارش تخلف

تمامی مطالب از سایت های مجاز فارسی و ایرانی تهیه و جمع آوری شده است، در صورت وجود هرگونه مشکل از طریق صفحه گزارش تخلف اطلاع دهید.

جستجو های اخبار روز

اخبار برگزیده

هم اکنون میخوانند ..