تبلیغات ویژه

» خرید ممبر تلگرام »طراحی سایت و سئو »خرید فالوور و لایک »ادمین حرفه ای اینستاگرام »پکیج آموزش ارزهای دیجیتال »تبلیغات در اینستاگرام »خرید پیج اینستاگرام

مطالب مهم




شیخ سلمان: سهمیه آسیا برای جام جهانی باید افزایش یابد

کد خبر: ۴۹۳۶۷۵

۱۶۴  بازدید

رئیس کنفدراسیون فوتبال آسیا خواهان افزایش سهمیه‌های قاره‌‌اش برای حضور در جام جهانی شد.

خبرگزاری فارس: سلمان بن‌ابراهیم ال‌خلیفه از طرف کنفدراسیون فوتبال آسیا از فیفا درخواست سهمیه بیشتری برای حضور در رقابت‌های جام جهانی شده است.

وی در ‌گفت‌ؤگویی با خبرگزاری فرانسه، درخواست کرد برای مسابقات جام جهانی ۲۰۲۶ که بحث حضور ۴۸ تیم در آن مطرح است، تعداد نمایندگان آسیا باید افزایش یابد.

او اظهارداشت:آسیا پهناورترین قاره جهان است و سزاوار حضور نمایندگان بیشتری در جام جهانی است.

وی که در انتخابات ریاست فیفا در سال ۲۰۱۶ شکست خورد،‌در این مصاحبه‌ از رقم خاصی به عنوان سهمیه جدید نام نبرد. اما پیش‌بینی می‌شود با حضور کمتر از ۸ تیم آسیایی در جام جهانی موافق نیست.

این خواسته در حالی مطرح شده که دیگر قاره‌ها نیز خواهان حضور سهمیه بیشتری شده‌اند.




پیشنهاد میشه بخونید : برای مشاهده جزئیات کامل این خبر «شیخ سلمان: سهمیه آسیا برای جام جهانی باید افزایش یابد»اینجا را کلیک کنید. شفاف سازی:خبر فوق در سایت منبع درج شده و صرفا در این سایت بازنشر شده است .چنانچه به خبر فوق اعتراض دارید جهت حذف آن «اینجا» را کلیک کنید.

گزارش تخلف

تمامی مطالب از سایت های مجاز فارسی و ایرانی تهیه و جمع آوری شده است، در صورت وجود هرگونه مشکل از طریق صفحه گزارش تخلف اطلاع دهید.

جستجو های اخبار روز

اخبار برگزیده

هم اکنون میخوانند ..