تبلیغات ویژه

» خرید ممبر تلگرام »طراحی سایت و سئو »خرید فالوور و لایک »ادمین حرفه ای اینستاگرام »پکیج آموزش ارزهای دیجیتال »تبلیغات در اینستاگرام »خرید پیج اینستاگرام

مطالب مهم




عجیب و غریب ترین آداب و رسوم قبیله ای در جهان!+تصاویر

تاریخ انتشار : سه شنبه 07 / 03 / 2017 مشاهده : 21 سایر خبرهای : مطالب گوناگون RSS اشتراک گذاری:

برای مثال زنان قبیله آپاتانی در آروناچال پرادش هند از مهره‌های تزیینی بدریخت برای کاهش میزان زیبایی‌شان استفاده می‌کنند تا کمتر در معرض آسیب مردان قبایلل دیگر قرار گیرند؛ البته ناگفته نماند که این سنت دیگر رونق گذشته را ندارد.

آداب و رسوم قبیله ای

آداب و رسوم قبیله ای , انسان‌ها از هزاران سال پیش تعمداً بدنشان را دست‌کاری می‌کرده‌اند. این کار همواره دلایل متفاوتی داشته است: از دلایل فرهنگی گرفته تا باورهای مذهبی و معنوی؛ برخی اما تنها برای جلب توجه نزد جنس مقابل دست به این قبیل کارها می‌زنند!

به گزارش دیلی میل، برای مثال زنان قبیله آپاتانی در آروناچال پرادش هند از مهره‌های تزیینی بدریخت برای کاهش میزان زیبایی‌شان استفاده می‌کنند تا کمتر در معرض آسیب مردان قبایل دیگر قرار گیرند؛ البته ناگفته نماند که این سنت دیگر رونق گذشته را ندارد.

تیز کردن دندان‌ها نیز عملی سنتی است که ریشه این فرهنگ به مردان اولیه بازمی‌گردد. این کار در اغلب سنت‌ها به خاطر القای بار منفی کنار گذاشته شده اما مردان برخی از قبایل برای مشخص کردن جایگاه اجتماعی و سن خود و یا ترساندن حیوانات وحشی کنار گذاشته شده است.

زنان قبیله “مورسی” در اتیوپی، دیسک‌های مدور و بزرگ را بر روی لب‌هایشان جای می‌دهند. آن‌ها در ابتدا دیسک کوچکی را روی لب پایینی جا می‌دهند و به تدریج قطر دیسک‌ها را افزایش می‌دهند. ممکن است این کار دراماتیک و دردناک به نظر برسد اما در فرهنگ مورسی (Mursi)، هر اندازه که دیسک بزرگتر باشد، بر میزان جذابیت و زیبایی آن زن نیز افزوده می‌شود.

میل آنلاین به سراسر جهان سفر کرد تا چنین رسوم و فرهنگ‌هایی را شناسایی کند.

آداب و رسوم قبیله ای

دو زن از قبیله “کایان لاوی” در میانمار – آن‌ها از سن 5 سالگی کویل‌های برنجی را دور گردن
خود می‌اندازند تا توهم داشتن گردن بلند را به بیننده القا کنند

آداب و رسوم قبیله ای

زنان قبیله آپاتانی هند از این مهره‌ها برای کاهش جذابیتشان استفاده می‌کنند
تا مبادا آسیبی از جانب مردان قبایل دیگر آن‌ها را تهدید کند

آداب و رسوم قبیله ای

(چپ) زنی آفریقایی با لاله‌های گوش کشیده شده و یک قطعه تزییناتی بزرگ زیر لب پایین؛
(راست) زنی در مراسم پورام کرالای هند که خودش را “خدا” می‌خواند

آداب و رسوم قبیله ای

در روستای دانی در منطقه پاپوآی غربی جزیره گینه نو در اندونزی،
زنان هنگام مرگ یکی از اقوام، نوک انگشتانشان را قطع می‌کنند

فرادید

عجیب و غریب ترین آداب و رسوم قبیله ای در جهان!+تصاویر اخبار مرتبط :



پیشنهاد میشه بخونید : برای مشاهده جزئیات کامل این خبر «عجیب و غریب ترین آداب و رسوم قبیله ای در جهان!+تصاویر»اینجا را کلیک کنید. شفاف سازی:خبر فوق در سایت منبع درج شده و صرفا در این سایت بازنشر شده است .چنانچه به خبر فوق اعتراض دارید جهت حذف آن «اینجا» را کلیک کنید.

گزارش تخلف

تمامی مطالب از سایت های مجاز فارسی و ایرانی تهیه و جمع آوری شده است، در صورت وجود هرگونه مشکل از طریق صفحه گزارش تخلف اطلاع دهید.

جستجو های اخبار روز

اخبار برگزیده

هم اکنون میخوانند ..