تبلیغات ویژه

» خرید ممبر تلگرام »طراحی سایت و سئو »خرید فالوور و لایک »ادمین حرفه ای اینستاگرام »پکیج آموزش ارزهای دیجیتال »تبلیغات در اینستاگرام »خرید پیج اینستاگرام

مطالب مهم




احسان علیخانی و سه ستاره | رقابت داغ برنامه‌های تخصصی امشب در برنامه اش

تاریخ نشر : سه شنبه 17 اسفند 1395 مشاهده : 75 سایر اخبار سینمای ایران و جهان RSS

احسان علیخانی و سه ستاره : برنامه‌های تخصصی تلویزیون از جمله «فوتبال 120»، «پایش»، «چشم شب روشن» و «هفت» امشب در «سه ستاره» به رقابت می پردازند.

احسان علیخانی و سه ستاره

برنامه «سه ستاره» به تهیه کنندگی و اجرای احسان علیخانی و آرش ظلی پور امشب در دو بخش روی آنتن می رود. بخش اول این برنامه ساعت 20  تا 21  و بخش دوم 22:30 تا 23:15 از شبکه سه سیما پخش می‌شود.

در قسمت سوم از فصل سوم «سه ستاره» علیخانی و ظلی پور میزبان کاندیداهای بخش بهترین برنامه تخصصی هستند. کاندیداهای این بخش عبارت است از برنامه‌های: «فوتبال 120»، «پایش»، «چشم شب روشن»، «هفت»، «جیوه‌گی»، «ساعت 25»، «سمت خدا»، «ثریا» و «پرسمان».

عکس های برنامه سه ستاره ویژه سال تحویل ۹۵

امسال نیز مانند سنوات گذشته نام‌های مهمی در هیات انتخاب سه ستاره حضور دارند که می‌توان به نام‌هایی نظیر حجت الاسلام و المسلمین سرلک، سردار منتظرالمهدی، فریدون جیرانی، طهماسب صلح جو، مجتبی امینی، محمدرضا داورزنی، مرضیه وحید دستجردی، محمد احسانی، مسعود سلطانی فر، امیرمهرداد خسروی، مریم جلالی، علی طلوعی، عبدالکریم خیامی، ابراهیم داروغه زاده، شهرام گیل آبادی، ایرج محمدی، حسین کرمی و مازیار ناظمی و بخش عمده‌ای از رسانه‌های مکتوب معتبر اشاره کرد که در انتخاب نهایی از میان آثار ارسالی شبکه‌ها نقش داشتند.

«سه ستاره» به تهیه‌کنندگی احسان علیخانی و با اجرای او و همراهی آرش ظلی‌‌پور از 14 تا 20 اسفندماه هرشب روی آنتن شبکه سه سیما می‌رود.

خبرآنلاین

اخبار مرتبط :

ازدواج بابک حمیدیان و مینا ساداتی / دلیل تبریک احسان علیخانی به مینا ساداتی مشخص شد ! +تصاویر

سوءتفاهمی که دست از سر احسان علیخانی برنمی‌دارد

روایت جالب احسان علیخانی از تلافی یک خلبان +عکس

خبر خوش احسان علیخانی همراه با عکسی از خودش و عادل و رامبد!

احسان علیخانی در خندوانه/ انتشار عکس جنجالی پس ازحاشیه های فراوان ماه عسل وخندوانه درسال گذشته




پیشنهاد میشه بخونید : برای مشاهده جزئیات کامل این خبر «احسان علیخانی و سه ستاره | رقابت داغ برنامه‌های تخصصی امشب در برنامه اش»اینجا را کلیک کنید. شفاف سازی:خبر فوق در سایت منبع درج شده و صرفا در این سایت بازنشر شده است .چنانچه به خبر فوق اعتراض دارید جهت حذف آن «اینجا» را کلیک کنید.

گزارش تخلف

تمامی مطالب از سایت های مجاز فارسی و ایرانی تهیه و جمع آوری شده است، در صورت وجود هرگونه مشکل از طریق صفحه گزارش تخلف اطلاع دهید.

جستجو های اخبار روز

اخبار برگزیده

هم اکنون میخوانند ..