تبلیغات ویژه

» خرید ممبر تلگرام »طراحی سایت و سئو »خرید فالوور و لایک »ادمین حرفه ای اینستاگرام »پکیج آموزش ارزهای دیجیتال »تبلیغات در اینستاگرام »خرید پیج اینستاگرام

مطالب مهم




سهام عدالت خود را به هیچ عنوان نفروشید

خرید و فروش، دریافت سود و دخالت در تصمیم‌گیری هیئت مدیره بنگاههای زیرمجموعه از حقوقی است که برای سهامداران طرح سهام عدالت در سلال96 محقق خواهد شد.

معاون اول رئیس جمهور با بیان اینکه ارزش کل داراییهای زیرمجموعه سهام عدالت ۵۵ هزار میلیارد تومان است گفت: امروز ۵۰ میلیون ایرانی این دارایی عظیم را از دولت جدا کرده و به مالکیت خود در می‌آورند.

اسحاق جهانگیری در آیین طرح ساماندهی سهام عدالت که صبح امروز در سالن اجلاس سران برگزار شد با اشاره به این موضوع که بعد از شروع واگذاری سهام عدالت افراد زیادی به مردم برای خرید سهام عدالت آنها مراجعه خواهند کرد گفت: مردم به هیچ عنوان زیر بار فروش سهام عدالت خود نروند چرا که 60 بنگاه اصلی طرح سهام عدالت از بزرگترین و بهترین بنگاههای تولیدی کشور هستند و در آینده سود زیادی را برای سهامداران به همراه خواهند آورد.

وی تاکید کرد: خرید و فروش، دریافت سود و دخالت در تصمیم‌گیری هیئت مدیره بنگاههای زیر مجموعه از حقوقی است که برای سهامداران طرح سهام عدالت در سلال96 محقق خواهد شد.

به گفته جهانگیری، رئیس جمهور دستور مستقیمی را برای ساماندهی سهام عدالت به وزارت اقتصاد داده بود امروز سامانه این طرح مورد بهره‌برداری قرار گرفت و البته برای برطرف شدن برخی مشکلات باقی مانده در خصوص سهام عدالت به مجوزهایی نیاز داریم که با عنایت رهبری این موضوع نیز برطرف خواهد شد.

معاون اول رئیس جمهور با اشاره به مسئولیت سازمان بورس  اوراق بهادار بعد از ورود 50 میلیون سهامدار جدید به فضای بورس تاکید کرد: سهام عدالت فرصت جدیدی را برای بورس اوراق بهادار فراهم کرده است و این سازمان باید آموزشهای لازم را برای گروه‌های جدیدی که از این پس به عرصه سهامداری وارد می‌شوند در نظر بگیرد.

به گفته جهانگیری یکی از سیاست‌های قطعی مندرج در اصل 44 قانون اساسی حمایت و توسعه بخش تعاونی است چرا که این بخش مستقیما متکی به مردم است بنابراین حمایت از این بخش به صورت جدی در دستور کار دولت قرار خواهد گرفت.

وی با بیان اینکه ارزش کل داراییهای زیرمجموعه سهام عدالت 55 هزار میلیارد تومان است گفت: امروز 50 میلیون ایرانی این دارایی عظیم را از دولت جدا کرده و به مالکیت خود در می‌آورند. البته تا سال 96 با سوددهی که این شرکت‌ها خواهند داشت دارایی مذکور به 100 هزار میلیارد تومان افزایش خواهد یافت.

منبع : seratnews.ir




پیشنهاد میشه بخونید : برای مشاهده جزئیات کامل این خبر «سهام عدالت خود را به هیچ عنوان نفروشید»اینجا را کلیک کنید. شفاف سازی:خبر فوق در سایت منبع درج شده و صرفا در این سایت بازنشر شده است .چنانچه به خبر فوق اعتراض دارید جهت حذف آن «اینجا» را کلیک کنید.

گزارش تخلف

تمامی مطالب از سایت های مجاز فارسی و ایرانی تهیه و جمع آوری شده است، در صورت وجود هرگونه مشکل از طریق صفحه گزارش تخلف اطلاع دهید.

جستجو های اخبار روز

اخبار برگزیده

هم اکنون میخوانند ..