تبلیغات ویژه

» خرید ممبر تلگرام »طراحی سایت و سئو »خرید فالوور و لایک »ادمین حرفه ای اینستاگرام »پکیج آموزش ارزهای دیجیتال »تبلیغات در اینستاگرام »خرید پیج اینستاگرام

مطالب مهم




چرا waze فیلتر شد؟

به گفته‌ی وزیر ارتباطات، اپلیکیشن ویز به دلیل حکم یک قاضی فلیتر شده است نه حکم کارگروه تعیین مصادیق محتوای مجرمانه.

محمود واعظی وزیر ارتباطات و فناوری اطلاعات در مورد فیلتر شدن(مسدود شدن) اپلیکیشن مسیریاب Waze اعلام کرد که فیلترینگ این اپلیکیشن در کارگروه تعیین مصادیق محتوای مجرمانه (کمیته فیلترینگ) مطرح و بررسی نشده است بلکه با ابلاغ حکم قوه‌ی قضائیه به وزارت ارتباطات و فناوری اطلاعات فیلتر شده است.

وزیر ارتباطات به این موضوع که چرا وزارت ارتباطات و فناوری اطلاعات فیلتر ویزه را اجرا کرده است، پاسخ داد: «اگر زمانی یک قاضی حکمی صادر می‌کند، شما خلاف آن عمل می‌کنید؟ آنچه در مورد فیلترینگ این اپلیکیشن وجود دارد، حکمی از دادستانی است. این تصمیم در کارگروه تعیین مصادیق محتوای مجرمانه گرفته نشده بلکه یک قاضی در این باره حکم صادر کرده است و ما نیز با توجهب هب اینکه این نرم‌افزار جایگزین‌های متعدد دارد، این دستور را اجرا کرده‌ایم.»

واعظی در ادامه توضیح داد که اگر زمانی این اپلیکیشن به کسب‌وکارها مرتبط بود یا جایگزینی برای آن وجود داشت، این امکان وجود داشت که ما مذاکراتی در این خصوص داشته باشیم؛ اما حالا که این اپلیکیشن جایگزین‌هایی دارد چرا اصرار کنیم که حتما از آن استفاده شود.

 به گفته‌ی وزیر ارتباطات و فناوری اطلاعات، اپلیکیشن ویز به دلیل شکایت کردن دادستان یکی از استان‌ها توسط حکم قضایی فیلتر شده است.




پیشنهاد میشه بخونید : برای مشاهده جزئیات کامل این خبر «چرا waze فیلتر شد؟»اینجا را کلیک کنید. شفاف سازی:خبر فوق در سایت منبع درج شده و صرفا در این سایت بازنشر شده است .چنانچه به خبر فوق اعتراض دارید جهت حذف آن «اینجا» را کلیک کنید.

گزارش تخلف

تمامی مطالب از سایت های مجاز فارسی و ایرانی تهیه و جمع آوری شده است، در صورت وجود هرگونه مشکل از طریق صفحه گزارش تخلف اطلاع دهید.

اخبار برگزیده

هم اکنون میخوانند ..