تبلیغات ویژه

» خرید ممبر تلگرام »طراحی سایت و سئو »خرید فالوور و لایک »ادمین حرفه ای اینستاگرام »پکیج آموزش ارزهای دیجیتال »تبلیغات در اینستاگرام »خرید پیج اینستاگرام

مطالب مهم




طلاق توافقی رتبه اول دعاوی خانوادگی در کشور

طلاق توافقی رتبه اول دعاوی خانوادگی در کشوربه گزارش خبرنگار حوزه حقوقی و قضایی گروه اجتماعی باشگاه خبرنگاران جوان؛ علی محمد زنگانه مدیر کل پیشگیری فرهنگی و اجتماعی معاونت اجتماعی و پیشگیری از وقوع جرم قوه قضاییه در کمیته پیشگیری از طلاق که امروز(سه شنبه)برگزار شد، اظهار داشت: در بررسی 10خاصه اول سال 95، در دعاوی کشور نسبت به سال 94 متوجه شدیم که در سال 94 از بین 10 دعاوی اول کشور 5 مورد آن با ناهنجاری های خانواده مرتبط بوده اما در سال 95 در بین 10 دعاوی کشور 2 مورد آخر با ناهنجاری های خانواده مرتبط است.

وی افزود: طلاق توافقی در بین دعاوی خانوادگی در رتبه اول قرار دارد.

زنگانه گفت: بحث طلاق را نمی توان فقط مداخله در هنگام طلاق در نظر گرفت، بلکه برای پیشگیری از طلاق پیش از آن نیاز است مداخله کنیم و اعتقاد براین است که وجود مددکار می‌تواند نقطه ثقل پیش از طلاق باشد.

وی گفت: پس از طلاق ما وظیفه تعریف شده ای نداریم، با این حال بر روی فرآیند پس از طلاق کار می کنیم. مواجه با فرزند، مسائل مرتبط با زوجین بعد از طلاق از جمله مسائلی است که به فرآیند بعد از جدایی مربوط می شود.

در حال تکمیل...




پیشنهاد میشه بخونید : برای مشاهده جزئیات کامل این خبر «طلاق توافقی رتبه اول دعاوی خانوادگی در کشور»اینجا را کلیک کنید. شفاف سازی:خبر فوق در سایت منبع درج شده و صرفا در این سایت بازنشر شده است .چنانچه به خبر فوق اعتراض دارید جهت حذف آن «اینجا» را کلیک کنید.

گزارش تخلف

تمامی مطالب از سایت های مجاز فارسی و ایرانی تهیه و جمع آوری شده است، در صورت وجود هرگونه مشکل از طریق صفحه گزارش تخلف اطلاع دهید.

اخبار برگزیده

هم اکنون میخوانند ..